Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ota huomioon se et viimeksi käydyissä sodissa on ollut enemmän siviiliuhreja kuin sotilasuhreja. Teloitukset ja raiskaukset ovat arkipäivää sodissa. Sellaiselta on vaikea puolustautua jos ei ole rynkkyä kädessä, mut omapa on valintasi.Alkuperäinen kirjoittaja Järkevä:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja reslut:Mies käy sarmeijan. Pojat ja homot voivat viettää aikaansa äidin helmoissa.
*tarttuu provoon*
Kumpaan valintaan tarvitaan enemmän rohkeutta:
Tekee kuten muutkin koska niin kuuluu tehdä vai tekee kuten itse haluaa vaikka saakin siitä shittiä niskaansa ja leimataan homoksi ym.?
Mun mielestä se on sankarillista ja rohkeeta, että menee armeijaan ja on valmis puolustamaan isänmaata jos sota syttyy.
Isänmaan puolustus aseellisesti on täysin typerää touhua. Siinähän voi mennä henki ja minä ainakin arvostan itseäni niin paljon etten moiseen alkaisi. Täten myös armeijan käyminen jonkun velvollisuuden vuoksi on ihan höpöä.
Sotaleikit sinänsä ovat kyllä ookein kivoja. Niitä kannatan, niissä ei kukaan kuole jonkun pöljän pätemisentarpeen vuoksi.
Niimpä.. Mitenkähän sivaripojat äitejään, siskojaan, lapsiaan ja muita puolustavat vai juoksevatko vain karkuun.. Tässäkään kun ei nätit sanat auta.