M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Mulla oli silloin munuaistulehdusristiselkäkipu oli mun raskauksissa 'normaalia'.
Eihän sulla kuumetta ole??
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Siis se, että ristiselkä on kipeä, voi kuulua kuvaan, mut jos se on jotain muuta, niin mee vaikka näytille terveyskeskukseen. Ja jos se on yhtäkkiä alkanut.
Alkuperäinen kirjoittaja moona:se säteilee jotenkin tuonne koko alaselkään ja kankkuun ja alavatsassa tuntuu menkkakipua
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Mä soittaisin teekoohin.
Alkuperäinen kirjoittaja 4 raskautta:Alkuperäinen kirjoittaja moona:se säteilee jotenkin tuonne koko alaselkään ja kankkuun ja alavatsassa tuntuu menkkakipua
Mikä rv? Vuotoa ei ilmeisesti ole?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käy jossain näyttäytymässä. Tuo kuulostaa vähän pahalta. Voi olla vaikka semmonen keltarauhaskysta.
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:Mä soittaisin teekoohin.
Mitäpä se auttaa, ei ne mitään asialle tee vaikka kyse olisi alkavasta km:sta. Kun ei sille valitettavasti ole mitään tehtävissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moona:Alkuperäinen kirjoittaja 4 raskautta:Alkuperäinen kirjoittaja moona:se säteilee jotenkin tuonne koko alaselkään ja kankkuun ja alavatsassa tuntuu menkkakipua
Mikä rv? Vuotoa ei ilmeisesti ole?
ei ole vuotoa enkä siis ole vielä plussannut,mutta menkat on kyllä myöhässä.
Síllä vaan kyselen,että kuuluuko selkäkipu jos on raskaana...
Minulla ei ole lapsia
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käy jossain näyttäytymässä. Tuo kuulostaa vähän pahalta. Voi olla vaikka semmonen keltarauhaskysta.
Voi olla että menkat alkamassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moona:Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Käy jossain näyttäytymässä. Tuo kuulostaa vähän pahalta. Voi olla vaikka semmonen keltarauhaskysta.
Voi olla että menkat alkamassa![]()
ei oo kyllä koskaan ennen menkkoja koskenut alaselkään...