kuuluuko alkuraskauteen jumalaton alaselkä kipu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Mulla oli silloin munuaistulehdus :o ristiselkäkipu oli mun raskauksissa 'normaalia'.
Eihän sulla kuumetta ole??

ei ole kuumetta,nyt päivän mittaan on tullut tuo kipu,enkä ole tehnyt mitään tavallisesta poikkeavaa...

Siis se, että ristiselkä on kipeä, voi kuulua kuvaan, mut jos se on jotain muuta, niin mee vaikka näytille terveyskeskukseen. Ja jos se on yhtäkkiä alkanut.

Loppuraskaudesta kyllä kipuili milloin nivusiin milloin selkään. Alkuraskauden kipuilut olivat merkki alkavasta keskenmenosta, mutta oli silloin vuotoakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Siis se, että ristiselkä on kipeä, voi kuulua kuvaan, mut jos se on jotain muuta, niin mee vaikka näytille terveyskeskukseen. Ja jos se on yhtäkkiä alkanut.

se säteilee jotenkin tuonne koko alaselkään ja kankkuun ja alavatsassa tuntuu menkkakipua

Alkuperäinen kirjoittaja 4 raskautta:
Alkuperäinen kirjoittaja moona:
se säteilee jotenkin tuonne koko alaselkään ja kankkuun ja alavatsassa tuntuu menkkakipua

Mikä rv? Vuotoa ei ilmeisesti ole?

ei ole vuotoa enkä siis ole vielä plussannut,mutta menkat on kyllä myöhässä.
Síllä vaan kyselen,että kuuluuko selkäkipu jos on raskaana...
Minulla ei ole lapsia

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta:
Alkuperäinen kirjoittaja äitikans:
Mä soittaisin teekoohin.

Mitäpä se auttaa, ei ne mitään asialle tee vaikka kyse olisi alkavasta km:sta. Kun ei sille valitettavasti ole mitään tehtävissä :(

No EI TIETENKÄÄN VOI mitään, mutta jos on epäselvää kuuluuko raskauteen, vai olisko kenties jotain muuta...................

Alkuperäinen kirjoittaja 4 raskautta:

Mikä rv? Vuotoa ei ilmeisesti ole?

ei ole vuotoa enkä siis ole vielä plussannut,mutta menkat on kyllä myöhässä.
Síllä vaan kyselen,että kuuluuko selkäkipu jos on raskaana...
Minulla ei ole lapsia

No minulla on ollut alaselkä kipeä alkuraskaudessa, mutta tuo vatsan jomotus taas viittaisi enemmän menkkojen alkamiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Käy jossain näyttäytymässä. Tuo kuulostaa vähän pahalta. Voi olla vaikka semmonen keltarauhaskysta.

Voi olla että menkat alkamassa :whistle:

ei oo kyllä koskaan ennen menkkoja koskenut alaselkään...

Sit voi olla myös, että olet tullut raskaaksi, mutta munasolu ei ole kiinnittynyt kunnolla ja tulee sitten pois vuodon mukana. Silloin tulee menkat, jotka on kipeämmät ja runsaammat, mutta sitähän voi vaan arvella.

Jos ei lopu toi kipu ja sattuu kovin, niin mene vaan näytille, ei se ole pahitteeksi. jos kuitenkin on jotain vakavampaa.

Yhteistyössä