jos on alamäki, ei siihen isoa tuuppausta tartteAlkuperäinen kirjoittaja Mariduk:istun pojan kans vaunissa ja toivon, että joku ohikulkija pukkais meidät tien yli.
joo monesti otan vauhtia ja hyppään vauhdista kyytiin, niin nipinnapin päästään yli, jos on loiva mäki.Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:jos on alamäki, ei siihen isoa tuuppausta tartteAlkuperäinen kirjoittaja Mariduk:istun pojan kans vaunissa ja toivon, että joku ohikulkija pukkais meidät tien yli.
Tuossa kai sitä altistuukin vaaralle kun alkaa keekoilemaan siellä tiellä. Mut Porvoossahan kaikki tekee ap:n tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
en oo vielä huomannu et joku pyörähtelee ympäri keskellä suojatietä.. mut eipä kai sitä koskaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Huh huh:Voi pyhä jysäys!
Siis onko ap:n kaltaisia ihmisiä ihan aikuisten oikeesti olemassa???
Porvoolaisilla voipi olla tehokas peräsilmä. :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kyllä kuulun. Käsittääkseni vain porvoolaisilla on toinen silmäpari takaraivossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Porvoolaisilla voipi olla tehokas peräsilmä. :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kyllä kuulun. Käsittääkseni vain porvoolaisilla on toinen silmäpari takaraivossa.
eikös se oo riski jäädä sinne tielle pyörimään ympyrääAlkuperäinen kirjoittaja ap:peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksenAlkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä