Kuulutko niihin äiteihin, jotka työntävät aina vaunut ensin tien yli?

  • Viestiketjun aloittaja turva
  • Ensimmäinen viesti
Ap:ta ei näköjään yhtään kiinnosta lastensa turvallisuus! |O Ei ole mitään väliä vetääkö vai työntääkö vaunuja kun tosiasia on että suurin osa auton ja jalankulkijan välisistä onnettomuuksista tapahtuu nimenomaan suojateillä!

Kannattaa siis ylittää tie muualta kuin suojatien kohdalta. Esim. neljän tien risteyksessä joutuu usein ylittämään kaksi erillistä suojatietä vastakkaiselle puolelle päästäkseen eli se on tuplariski verrattuna koko risteyksen poikki oikaisemiseen. Järjenkäyttö on sallittu, mammat! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
Tuossa kai sitä altistuukin vaaralle kun alkaa keekoilemaan siellä tiellä. :eek: Mut Porvoossahan kaikki tekee ap:n tavalla. :LOL:
 
Tästä tuli mieleen semmonen, ku menin kirjaston vessaan ja sielä oli seinässä piirroksia ja ties mitä. Sitten hokasin, että seinässä oli iso rasti ja siinä luki: Olet tässä. Rastista lähti tussijälki, joka kiersi ympäri vessan seiniä, kunnes viimein loppui. Lopussa luki: Paskanna, äläkä pyöri. Silloin tunsin oloni tosi älykkääksi. :whistle:
 
vieras
Varmasti kaunis näky, kun ap pyörähtelee vaunujen kanssa keskellä tietä. Sieluni silmin näen upean nykytaide-performanssi-tanssiesityksen piristämässä ruuhkassa taivaltavien massojen päivää. Piruetit keskellä suojatietä, henkeäsalpaavan uniikkia.Oletko hakenut taiteilija-apurahaa jotta voit jatkaa performanssejasi myös tulevaisuudessa?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
:D:D eikös se oo riski jäädä sinne tielle pyörimään ympyrää :D
 

Yhteistyössä