Kuulutko niihin äiteihin, jotka työntävät aina vaunut ensin tien yli?

  • Viestiketjun aloittaja turva
  • Ensimmäinen viesti
rengasrikko
Nyt mä käsitän miks ihmiset viihtyy lukemassa näitä juttuja!
Mut hei, voihan ne vaunut laittaa kasaan aina tien ylityksen ajaks.
Ei tartte vetää, ei työntää kun voi nostaa olalle. Ja vauvahan voi ootella sen aikaa vaikka siinä suojatien reunalla...
 
Hih
Pah pitäähän se vähintään poliisipartio kutsua siihen suojaksi. Ja varmuuden vuoksi ambulanssikin jo paikalle. Sitten vasta uskallan mennä tien yli kantamalla vaunuja pääni yläpuolella.
 
:LOL: :LOL: Siis oikeesti!! Kyllä tuli taas kunnon naurut!! :LOL: Mietittiinkin miehen kanssa miltä ap näyttäisi ylittäesssään tota meidän tietä pysäkiltä asuinalueelle. Siinä kun on keksikoroke niin täytyy kyllä kakhden askeleen välein olla vaunuja kääntelemässä. Ja kun mutka on tiessä juuri ennen ja nopeusrajoitus 60 niin kyllä saa vauhdikkaasti sen tehdä ettei jää auton alle..

Kerrohan ap milloin olet taas vaunujen kanssa liikkeellä, mä haluun tulla kattomana kun ylitätä tietä!! (Mies tosin ehdotti että asut utsjoella..)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Miramax:
Mä kuulun niihin äiteihin jotka menee tien yli vasta kun on tarkistanut että autoja ei ole tulossa samaan aikaan.

heh, juuri näin.. ja jos on ap , ensin tarkastanut liikenteen ja joku kaahari tulisikin tuhatta mutkan takaa ja työnnät vaunuja edelläsi niin uskon että saat juostua nopeampaa vaunujen kanssa turvaan kuin että vetäisit..tai tyrkättyä ne suojaan..
 
Menen ensin itse, ja jätän vaunut odottamaan. Seison keskellä tietä ja pysäytän liikenteen STOP-merkkiä heiluttaen. Sitten haen vaunut ja varmuudeksi pyöritän niitä ilmassa koko ajan 360 astetta ympäri. Eli olen ikään kuin hyrrä, jonka vauhti koko ajan vain kiihtyy. Tällöin auton todennäköisyys osua vaunuihin on häviävän pieni.
 
minä
Ap on ilmeisesti äitiyden ylisuorittaja, joka luulee, että voi suojella lastaan kaikelta.

Mitä jos autoilija huomaakin vaunut ja päättää väistää reunan kautta juuri silloin, kun ap kääntää vaunut auton eteen? Kaikkea voi sattua.

Se on niin pienestä kii, lauloi joku muutama vuosi sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
Mulla on tapana katsoa tuleeko niitä autoja, mutta käyhän se noinkin. Saapahan ainakin jännitystä elämäänsä.

:LOL: :LOL:
 
keltainen
Meilläpäin on myös liikennevalot olemassa. Seison tien reunalla ja odotan että vaihtuu autoilijoille punainen ja meille jalankulkijoille vihreä. Sitten pystytän tiesulut, vilkkuvalot ja kuljen kypärä päässä huomioliivit ylläni kadun yli.
Eipäs sentään. Laitan ensin meidän 5 vuotiaan ylittämään kadun fillarilla, käsken hänen jäädä keskelle tietä vahdiksi, että jos auto tulee ja joku jää yli, se ei ole ainakaan meidän vaunut, on sen verran uudet ja hienot, ettei haluta menettää niitä, vaunuja siis. Kun ei raskita kuitenkaan kotivakuutusta ottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
Mulla on tapana katsoa tuleeko niitä autoja, mutta käyhän se noinkin. Saapahan ainakin jännitystä elämäänsä.
:LOL:

must tuntuu et jos se auto suhun törmää ni taitaa vaunut mennä kumoon samalla... ellei se osu pelkästään vaiks pikkuvarpaaseen..
 
Monesti käytän myös vaunujemme kauko-ohjausta. Eli jään itse odottamaan tien laitaan, ja kauko-ohjauksella sitten pujottelen vaunut autojen välistä. Tämä on mielestäni hauskin tapa silloin, kun playstationimme on huollossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
Toimii varmaan hyvin kaupunkiruuhkissa ja vilkasliikenteisellä kadulla missä vauhti on valttia myös suojatiellä :whistle:
just aattelin samaa,siinähän kerkee jäädä jo alle ku vekslaa puolessa välissä niitten vaunujen kans :whistle: sama sitte vetää ne ihan sinne perille asti....
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
Mulla on tapana katsoa tuleeko niitä autoja, mutta käyhän se noinkin. Saapahan ainakin jännitystä elämäänsä.
:LOL: :LOL: joo kyl miullakin on silmät päässä ja erittäin toimivat sellaset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Ööh... Pitäiskö sitte peruuttamalla ylittää tie?
peruutan puoleen väliin suojatietä ja sitten teen vaunujen kanssa käännöksen

jotta menen lopun osaa suojatietä vaunuja työntämällä. Eli olen aina itse "vaaravyöhykkeellä
johan tossa ajassa ehtii 3 autoa pyyhkiä sun yli
 
vieras
mä nostan vaunut pään päälle, pistän silmät kiinni, huudan kovaa ja sit mennään. ei työllä, ei taidolla vaan TUURILLA! tien toisella puolella sitten lasken muonavahvuuden, että ketkä kaikki selvisivät jatkoon. meidän elämä on aina niin jännittävää.
 

Yhteistyössä