Kuulostaako teistä tekosyyltä?

No
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja Lily t:
[
Mulla nyppii lähtee jonnekki ihan siitä syystä ettei mulla oikeesti ole kunnon rintaliivejä (imetysliivejä) :(
No niitä saa kaupasta, mut ne on ihan turhat. En mä ainakaan käytä sellaisia, ihan tavis rintsikat mulla on. Mut jos ajattelit tätä mun kaverin perumista, niin hän ei imetä, että ei voi johtua rintsikoista tää juttu. :D
Kaverisi kohdalla ei. Ite olen metästäny imetysliivejä, ovat niin kätevät mutten ole vielä löytänyt...

Minäkään en ymmärrä miksi pitää niin vaahdota jos vaan ei haluakkaan lähteä ostoksille

Minäkin ymmärrän kyllä pettymyksen tunteen, mutta mielestäni kaveri ei kuitenkaan ole tehnyt mitään varsinaisesti väärää, enkä itse kehtaisi alkaa asiaa ruotimaan keskustelupalstalla. Niin ne kaverit joskus saa sinut pettymään ja joskus pettyvät sinuun, se on elämää. Oli tuo nyt oikea syy tai ei, niin mitä väliä. Saa ihmisillä olla syynsä ja jos tuntuu ettei halua niitä heti kertoa, ei ole mikään pakko. Kyllä minunkin kaverini saavat pitää asioita omina tietoinaan ja toivottavasti joskus sitten avautuvat kertomaan huolensa ja murheensa minulle, sitten kun heille sopii.

vieras
Onko se nyt sitten väärin. Jos äiti ihminen ei nauti shoppailureissusta vauvan kanssa? Jos häntä ei kiinnosta kanniskella tai lykkiä pienokaista vaunuissa? Viihdyttää tätä, ruokia ja vaihtaa vaippoja? Yrittää mahtua kärryineen osastojen väliin tai kantaa viisi tuntia vauvaa kainalossa? Sitten siinä samalla muka pysyä muiden naisten vauhdissa?

Ehkä se ei kaikista ole sitä nautintoa. Vaan jotain pakollista jota suoritetaan velvollisuuden tunnosta ystäville, saamatta itse juuri mitään reissusta.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
[
Kaverisi kohdalla ei. Ite olen metästäny imetysliivejä, ovat niin kätevät mutten ole vielä löytänyt...
Tässäkin nyt näkee tän ajatusmaailmaeron. :D Mun mielestä imetysliivit on hankalat ja käytän paljon mieluummin tavallisia rintsikoita.

Pitäiskö mun vaihtaa nimimerkiksi Toisinajattelija?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Tässäkin nyt näkee tän ajatusmaailmaeron. :D Mun mielestä imetysliivit on hankalat ja käytän paljon mieluummin tavallisia rintsikoita.

Pitäiskö mun vaihtaa nimimerkiksi Toisinajattelija?
Hmm, sehän riippuu ihan näkökannasta. Mehän ollaan sinusta toisinajattelijoita.

Mä ihmettelen sitä ettei voi sanoo suoraan tulin toisiin ajatuksiin en halua olla erossa vauvasta. Tai mikä se syy nyt sitten onkaan.

Toisaalta mä ihmettelen myös niitä joitten miehet on niin avuttomia ettei muutamaa tuntia lapsen kanssa pärjää.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Mä ihmettelen sitä ettei voi sanoo suoraan tulin toisiin ajatuksiin en halua olla erossa vauvasta. Tai mikä se syy nyt sitten onkaan.

Toisaalta mä ihmettelen myös niitä joitten miehet on niin avuttomia ettei muutamaa tuntia lapsen kanssa pärjää.
Mut kaverihan sanoi ja ap ei sitä usko.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:

Mut kaverihan sanoi ja ap ei sitä usko.
peesi

Yhteistyössä