?
?
Vieras
Olin menossa nukkumaan puoli kahden aikaan, ja silloin maha oli jo vähän kipeä. Kun rupesin oottelemaan unta, niin se voimistu aika pahaksi. Kipu tuntu eniten oikealla puolella mahaa ja muistutti vähän ovulaatiokipua. Välillä tuntu että se heijastu jotenkin suolesta, koska se alko tuntumaan muualla mahassa ja peräaukon lähellä. En saanut unta, vaan menin hakemaan särkylääkettä keittiöstä. Olo oli sellainen tokkurainen niin kuin yleensä yöllä, kun nousee ylös ja rupeaa kävelemään. Sitten tuli vähän samantapainen tunne, kuin jos nousee nopeasti ylös ja silmissä alkaa nähdä tähtiä. Mulle tuli vähän sen tapainen, muttei kuitenkaan. En enää muista miltä se tuntu, mutta se oli kamalaa. En nähnyt mitään, yhtään mitään. Päässä oli tosi outo tunne, ihan kuin en olisi ollut edes paikalla. Olin jotenkin tietoinen, mutten kuitenkaan. Halusin vaan nopeasti sänkyyn ja aattelin, että jos en jaksa sinne asti, voin jäädä nukkumaan lattialle. Sitten pääsin kuitenkin liikkeelle ja voihkin jotain. En nähnyt mitään, joten törmäilin omassa huoneessani. Sitten pääsin sängylle ja aloin juoda särkylääkettä, vaikkei se ollut edes sulanut. Pikkuhiljaa koko kohtaus meni ohi ja näin ensin kaiken purppuranvärisenä. Kun kävin makuulle, niin kuulin jotain ihme suhinaa, tms. ja tajusin, että se kuuluu mun päästä eikä oikeasti. Nyt kun heräsin, niin mahaa edelleen särkee, mutta olo on muuten ihan tavallinen.
Olen yrittänyt etsiä netistä kaikenmaailman unihalvaukset, aivoverenvuodot, tms. mutta mikään ei sovi muhun
Tajunnantilan muutos? Nukahtaminen pystyyn?
Olen yrittänyt etsiä netistä kaikenmaailman unihalvaukset, aivoverenvuodot, tms. mutta mikään ei sovi muhun
Tajunnantilan muutos? Nukahtaminen pystyyn?