sain eilen elämäni hirveimmän migreenikohtauksen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
se oli ihan hirveetä! lähin töistä aijemmin pois, tulin lasten kanssa kotiin aivan rutiininomaisesti, kävelin silmät kiinni kun tuntu että pää räjähtää! sen muistan että kävelin päin punasia (luojan kiitos siihen aikaan illasta ei autoja kulkenu paljon), meinasin sellaselta teinipoikalaumalta pyytää apua kun tuntu että rattaat paino miljoonan,joka askel tuntu ihan helvetilliseltä. itkua väänsin ulko-ovella kun en meinannu saada avainta siihen saamarin reikään, pääsin sisälle ja oksensin.
seuraava muistikuva illasta oli se, että heräsin telkkarin ääneen, olin sängyssä, lapset oli nukkumassa, pää ei ollukaan räjähtäny, olo oli vähän helpompi.
oikeesti todella pelottavaa kun on muistikin menny! :o ei nyt montaa tuntia, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
:/ Voi kamala :hug:

päästiin onneksi kotiin turvallisesti. onneksi esikoinen on jo niin iso että osas kertoo mulle millon tulee oikee bussi ja älys painaa nappia oikeeseen aikaan. siinä tilanteessa mulla oli pää ihan puuroa,enkä nähny juuri mitään. nyt jälkeenpäin oikeen pelottaa ajatus mitä kaikkea olis voinu sattua! :ashamed: