vieras
heitä ei sen takia ainakaan kiusattaisi. Jo tarhassa nykyään kiusataan vaatteista
Maailma menee aina vaan julmemmaksi .
Maailma menee aina vaan julmemmaksi .
Kai sitten muutkin kiusaamisen aiheet kouluiässä hoidetaan samoin? Lasta voidaan kiusata vaikka silmälaseista, olemattomasta ylipainosta, väärän värisistä hiuksista, perheen liian huonosta autosta jne.Alkuperäinen kirjoittaja Adea:Eikö tarhaikäisen kiusaamiseen ole aikuisella ihmisellä todellakaan mitään muuta keinoa, kuin ostaa yleisesti hyväksyttyjä vaatteita?
Ai EHKÄ lähtee???Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Ehkä se lähtee meistä vanhemmista koko juttu.Jos vanhemmat ovat itse suvaitsevaisia ja opttavat lapsensa käyttäytymään hyvin toisia kohtaan,niin ei tarviis pelätä mitään kiusaamista.Ja lasten parissa työtä tehmeenä voin kertoa,että kyllä lapset kiusaa toisiaan riippumattta siitä millaset vaatteet on.Se ilkeys ei lähde muualta kuin kotoapäin.Niih!
Niinpä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika hysteerinen näkökanta. Voi miten paljon vielä joudutkaan pelkäämään...
Anna mieluummin lapsellesi keinoja käsitellä erilaisia sosiaalisia tilanteita äläkä lakaise niitä hänen tieltään, curling-mutsi!
Korkeintaan hysterisoivista vanhemmista..Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ja paskat se kiusaaminen vaatteista johdu.
Mä taas en ole koskaan ajatellut PANOSTAVANI lasten vaatteisiin. Ennemminkin se on ollut itsestäänselvyys, että on hankkinut kaunista ja käytännöllistä. Ei sitä ole sen paremmin tarvinnut miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:MUn mielestä on aika luonnollista panostaa lastenvaatteisiin........enemmän olisi ihmeissäni jos avaus olis näin " en panosta lastenvaatteisiin, koska se on turhuutta"
Tuo vaatekysymys taitaa olla ihan joka sukupolvessa sama.....kauniita vaatteita on ihasteltu kautta aikain, varsinkin tyttöjen.
Tyttölapset ovat pukeneet barbit ja nuket pitseihin mielummin kun käytännöllisiin bodeihin.
No panostaa on nyt tässä lähinnä sanana ja itse miellän panostaa sanan muutenkin asioihin joita pidän tärkeinä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas en ole koskaan ajatellut PANOSTAVANI lasten vaatteisiin. Ennemminkin se on ollut itsestäänselvyys, että on hankkinut kaunista ja käytännöllistä. Ei sitä ole sen paremmin tarvinnut miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:MUn mielestä on aika luonnollista panostaa lastenvaatteisiin........enemmän olisi ihmeissäni jos avaus olis näin " en panosta lastenvaatteisiin, koska se on turhuutta"
Tuo vaatekysymys taitaa olla ihan joka sukupolvessa sama.....kauniita vaatteita on ihasteltu kautta aikain, varsinkin tyttöjen.
Tyttölapset ovat pukeneet barbit ja nuket pitseihin mielummin kun käytännöllisiin bodeihin.
Juu, ymmärrän. Eli samoilla linjoilla ollaan. Mutta aloituksessa panostettiin erityisesti, jotta ei kiusattaisi. Itse hankkisin nättejä ja tarkoituksenmukaisia vaatteita, vaikka kiusaamista ei olisi olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:No panostaa on nyt tässä lähinnä sanana ja itse miellän panostaa sanan muutenkin asioihin joita pidän tärkeinä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä taas en ole koskaan ajatellut PANOSTAVANI lasten vaatteisiin. Ennemminkin se on ollut itsestäänselvyys, että on hankkinut kaunista ja käytännöllistä. Ei sitä ole sen paremmin tarvinnut miettiä.Alkuperäinen kirjoittaja vinkuintiaani:MUn mielestä on aika luonnollista panostaa lastenvaatteisiin........enemmän olisi ihmeissäni jos avaus olis näin " en panosta lastenvaatteisiin, koska se on turhuutta"
Itse en panosta sanan oikeaasa merkityksessä lastenvaatteisiin, koska pidän itsestäänselvyytenä siistejä vaatteita. Joku taas voi ajatella minun panostavan niihin kun näin on....ymmärrät varmaan pointin.