kuulin kauheen jutun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Smeagol

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
7 024
0
36
tää on nyt niitä kuulopuheita, mutta. yksi mun tuttu sai vuoden alussa vauvan ja sen kanssa on ollut koko ajan ongelmia. juostu sairaaloissa ym. syntynyt keskosena ja sitä rataa. no eilen kuulin että sillä olis se sairaus, että lapsi vanhenee tosi nopeesti. voiko sen muka noin aikasessa vaiheessa todeta. tää tiedottaja kyllä varsin hyvin tiesi että se on tosi harvinainen, mutta oli ihan sata varma että vauvalla olisi se sairaus. siskoni on nähnyt lasta ja sanoi sen olevan aika luisevan näköinen. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja JoosepinÄiti:
no huhupuheisiin ei todellakaan ole aina uskomista joten hiukka varauksella suhtautuisin uutiseen.
tuo tautihan on todellakin tosi harvinainen.

mä asun sellasessa paikassa joka on tulvillaan huhupuheita. mutta toi on jo liian raaka juoruksi. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Meillä on miehen suvussa yhdella pojalla se tauti, pääsi kesällä ripille ja on jo 80 vuotiaan näkönen luiseva poika :'(
mutta niin herttanen ja mukava!!!!

mä oon nähny dokumentteja aiheesta. todella herttaisia tyyppejä niissä aina on.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
no huhupuheisiin ei todellakaan ole aina uskomista joten hiukka varauksella suhtautuisin uutiseen.

mä asun sellasessa paikassa joka on tulvillaan huhupuheita. mutta toi on jo liian raaka juoruksi. :ashamed:

mut ihmiset on raakoja..
mun ex- anoppi paleltui kuoliaaksi nelisen vuotta sitten ja kauheita huhuja paloittelu surmasta, raiskauksesta, puukotuksesta yms. liikkui kylillä tosi pitkään.

mut ihmiset on raakoja..
mun ex- anoppi paleltui kuoliaaksi nelisen vuotta sitten ja kauheita huhuja paloittelu surmasta, raiskauksesta, puukotuksesta yms. liikkui kylillä tosi pitkään.

no hui kamala. miksi ihmisten epäonnella mässäillään niin kamalasti. " toisen epäonni on toisen onni"

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Meillä on miehen suvussa yhdella pojalla se tauti, pääsi kesällä ripille ja on jo 80 vuotiaan näkönen luiseva poika :'(
mutta niin herttanen ja mukava!!!!

mä oon nähny dokumentteja aiheesta. todella herttaisia tyyppejä niissä aina on.

mä olen nähnyt tämän pojan ehkä viisi kertaa ja ollaan miehen kaa oltu yksissä jo 12 vuotta, mutta mun käy niin sääliksi tuota poikaa, miten voi elämä olla julmaa....
Sen perheen muillakin lapsilla on harvinaisia sairauksia, yhdellä on se joku ku ei mitään tunteita ei henkisiä eikä fyysisiä, voi huoletta vaikka puukottaa itteään ja nauraa vaan :'(
kolmannellakin oli joku en vaan muista mikä, joku keskittymis häiriö, ei esim muista räpyttää silmiä jne. (elää laitoksessa tällä hetkellä)
ja näihin sairauksiin selvis syy, että vahempien jotkut geenit ei sovi yhteen (?) ja siksi ollen lapsista tulee "viallisia"

http://www.progeriaresearch.org/progeria_101.html

How common is Progeria?

Progeria has a reported incidence of about 1 in 4 - 8 million newborns. It affects both sexes equally and all races. In the past 15 years, children with Progeria have been reported all over the world, including in Algeria, Argentina, Australia, Austria, Canada, China, Cuba, England, France, Germany, Israel, Italy, Mexico, the Netherlands, Poland, Puerto Rico, South Africa, South America, South Korea, Switzerland, Turkey, the US, Venezuela, Vietnam and Yugoslavia.

kokemusta täälläkin. Hyvän ystävän isä sai muutama vuosi sitten sydänkohtauksen ja lääkärihelikopteri kävi hakemassa hänet. Paikkakunnan "tietotoimisto" alkoi sitten mistään mitään tietämättä levitellä huhua, että kaverini isä oli yrittänyt itsemurhaa!! :o Tosi kiva juttu ystäväni perheelle....

Mutta, eiköhän tässäkin tapauksessa jossain vaiheessa selviä, onko lapsella tosiaankin tuo progeria.

Yhteistyössä