Kuulin juuri järkyn nimen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hjkl:
Alkuperäinen kirjoittaja sdfh:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Vuosia sitten töissä törmäsin yhteen tyttöön jonka nimi oli Aku-Liina :D hiukan huvitti kun Aku on pojan nimi ja kyse tytöstä että mitä on vanhemmat ajatelleet kun moisen nimen suomalais syntyiselle tytölleen antaneet
Akuliina voiskin olla tytön nimi, mutta ei noin kahteen osaan kirjoitettuna.

Mun sukulaisen kissa oli akuliini :)

:D Akuliini tai Akuliina menisi minustakin mutta se oikeasti kirjoitettiin väliviivalla,
Akuksi kutsuttiin tai välillä aksuksi :D
Yleensä en toisten nimiä arvostele sillä jokainen antakoot minkä antaa mutta tuo on jäänyt poikamaisuudella olemuksella ja nimellä mieleeni, tytöllä oli silloin ikää 2v.

Satun tietämään tämän Akuliinan ja nimi kirjoitetaan yhteen, on muuten ollut aikaisemmin muun niminen ja itse vaihtanut nimensä. Tiedoksi, että Suomessa ei edes olisi mahdollista antaa tytölle pojan nimeä sattuu olemaan etunimistä annetun lain vastaista, joten nimi Aku-Liina ei ole mahdollinen, vaan pelkkää legendaa.

Öööh, miks sä luulet tuntevas just saman tyypin josta toi toi toinen puhuu, Akuliina-nimisiä naisia kun on Suomessa kuitenkin n. 127?

Alkuperäinen kirjoittaja hjkl:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Vuosia sitten töissä törmäsin yhteen tyttöön jonka nimi oli Aku-Liina :D hiukan huvitti kun Aku on pojan nimi ja kyse tytöstä että mitä on vanhemmat ajatelleet kun moisen nimen suomalais syntyiselle tytölleen antaneet
Akuliina voiskin olla tytön nimi, mutta ei noin kahteen osaan kirjoitettuna.

Mun sukulaisen kissa oli akuliini :)

:D Akuliini tai Akuliina menisi minustakin mutta se oikeasti kirjoitettiin väliviivalla,
Akuksi kutsuttiin tai välillä aksuksi :D
Yleensä en toisten nimiä arvostele sillä jokainen antakoot minkä antaa mutta tuo on jäänyt poikamaisuudella olemuksella ja nimellä mieleeni, tytöllä oli silloin ikää 2v.

Satun tietämään tämän Akuliinan ja nimi kirjoitetaan yhteen, on muuten ollut aikaisemmin muun niminen ja itse vaihtanut nimensä. Tiedoksi, että Suomessa ei edes olisi mahdollista antaa tytölle pojan nimeä sattuu olemaan etunimistä annetun lain vastaista, joten nimi Aku-Liina ei ole mahdollinen, vaan pelkkää legendaa.

:D siis minun muistaakseni tämä äiti kirjoitti lapsen nimen aina väliviivalla kun sitä silloin jo ihmettelin?
Ja mitä tulee siihen että ihan itse on nimen tuo vaihtanut niin tuskin 2vuotias sitä nimeä paljon vaihtaa :D Eli en todellakaan usko että tunnemme saman henkilön.

Yhteistyössä