KUUKAUTISKUPPI!!!

tiuhti
on ja hyvä on! lunette-merkkinen ja olen tyytväinen. antennia jouduin vähän lyhentämään. kun oppii käyttämään ja tietämään oman vuodon, niin loistavasti toimii ja säästää rahaa ja luontoa :)
 
Loistava keksintö.
Yksi kuppi piisaa ja se kestää huollosta riippuen keskimärin 10 vuotta.
Käyttöä joutuu (tai minä jouduin ainakin) hieman opettelemaan mutta kun alkoi sujua niin en enää IKINÄ halua käyttää mitään inhoja siteitä.
 
''''
Yksi riittää. Itselläni kuppi on myös, mutta "ankarasta" yrittämisestä huolimatta en ole saanut sitä paikoilleen. :(

Jospa paikat väljenisi tämän pian syntyvän esikoisen myötä ja voisin sitten alkaa kupin käyttäjäksi. ;)
 
Manta83
Yksi mullakin. Loistava keksintö, kunhan vaan jaksaa opetella käyttämään, itsellä oli ainakin ongelmia aluks, enkä luottanu siihen, et kuppi oli oikein ja käytin sit siteitä aluks yhtäaikaa kupin kans. Mut kyl se sit siitä, kun tarpeeks harjoitteli!

Ja jälkivuotoonhan ei kuppia saa käyttää...
 
HarmaaKettukarkki
Yhdyn kaikkiin ylistäviin kommentteihin, kahdet menkat nyt olen käyttänyt ja pois en enää anna =) Mulla on runsas vuoto ja kahtena eka päivänä tyhjennän ja pesen kupin 3 - 4 krt/pv, sen jälkeen riittää 2krt/pv. Yölläkään ei tarvitse pelätä ylivuotoja edes tällä niagaralla ;)

Jos et ole vielä käynyt tutustumassa, niin suosittelen lämpimästi osoitetta www.kuukuppikunta.net. Yhdelle sivustolle koototu kaikki oleellinen kupeista ja niihin liittyvistä asoista.
 

Yhteistyössä