kuukautiskupista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonsered
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jonsered

Vieras
On sitten maailman parhaita keksintöjä! Itselläni on runsaat kuukautiset ja herkkä iho, eli rätit hautoo ja tamppoonit kuivattaa limakalvot. Kokeilin sitten Lunette-kuukautiskuppia ja rakastuin. Nyt siskonikin ovat hurahtaneet samaan. Taloudellista, ekologista ja ennen muuta ah, niin varmaa! www.kuukuppikunta.fi

On helppo.Yleisessä WC:ssä kannattaa etsiä koppi, jossa on sisällä lavuaari, saa vimpaimen pestyä. Toisinaan palkkä paperiputsauskin on ok. Kuukuppisivuilla on paljon käyttäjäkokemuksia ja muuta tietoa.

Samalla tavoin se tamppoonissakin seisoo, siteessä se minusta on vielä ällömpää. Mutta varteen otettava vaihtoehto, itse olin iloisesti yllättynyt käytön helppoudesta ja varmuudesta. Molemmat siskonikin uskaltautuivat kokeilemaan ja ovat koukussa. Toinen on niin herkkis, ettei siedä siteiden hajuakaan, siis käyttämättömien, saatika käytettyjen. Mutta kukin tavallaan. ;)

Itsekkin tuli tilattua.En kyllä muista minkä merkkisen tilasin =)
Kävin pehmopeput sivuilla tilaamassa smartballsit ja siellä oli tarjoús:Kuulat,liukkaria ja kuukautiskuppi 50?. Kauan olen miettinyt kuppia ja nyt raskaana ei edes ajankohtainen,mutta ompahan odottamassa.