Kuukautiskivut ja supistukset samantyyppisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rv 23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rv 23

Vieras
Osaavatko synnyttäneet kertoa: tuntuvatko supistukset samassa kohtaa ja lisäksi samalla voimalla kuin kuukautiskivut? Jos mulla kuukautiset tuntuu hirveän pienenä selkäsärkynä, olisko synnytyksessä tiedossa samankaltaista PIENTÄ kipua?? Elän toistaiseksi tässä toivossa...

Täytyy kyllä sanoa, että tuskin pääset vaan pienellä kivulla. En tarkoita pelotella tai muuta, mutta kyllä synnytys aina kirpaisee, mutta itse olen kokenut molemmat synnytykseni tosi ihanina tapahtumina, vaikka kipeää tekeekin.
Tsemppiä!

Just kuukautiskipumaisiksi niitä supistuksia voisin kutsua, paitsi että kovempia. Kun kuukautiskipu on sellasta jatkuvaa jomotusta, niin supistus on varmaan tosi tiivistettyä kipua siinä minuutin ajassa. Tuntuu selässä ja mahassa ja reisissäkin. Näin mie ne tunsin. Ekat synnytyssupistukset tunnistan juuri siitä että ne koskee menkkakipujen lailla.

Mulla on aina ollu TOSI VOIMAKKAAT kuukautiskivut ja välillä sain sellasia kohtauksia et olin ihan toimintakyvytön. Elin siinä toivossa et synnytyskivut olis samanlaisia mut pah! Tuntuu kyl samassa kohtaa mut kuiteskin eri tavalla. Hyvä puoli niissä on et ne tulee aaltomaisesti ja voi jo tuntea kun seuraava supistus hiipii mut menkkakivut oli koko ajan. Kyl sä kestät. Mua motivoi se et jos se olis niin kamalaa niin ei kukaan synnyttäis kun yhen lapsen mut kuitenkin itekin olen jo toista hommaamassa.

Yhteistyössä