kuukautiset+silti raskaana????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Onko kellekkään tapahtunut näin, että on tullut ihan normaalit kuukautiset, mutta onkin yllätys ylläts raskaana??? Ja jos onkin esim. sinä aikana ottanut alkoholia, koska ei ole tiennyt että onkin raskaana jo viikolla 6!!!. Mitä siitä voi seurata???

kävi niin et kesken menon jälkeen lääkäri sanoin etten voi tulla raskaaksi ennen menkkoja ja kun niitä ei reilu kolmen kk näkynyt tein raskaustestin ja kuinka ollakkaan viikkoja oli kertynyt 10 olin juonut syönyt migreeni lääkkeitä +allergia lääkkeitä ja lapsi oli täysin terve

pohdiskelen itse tuota samaa tällä hetkellä.. tammikuussa kuukautiset jäivät kokonaan pois ja tein testin kp 38/34 negaa näytti! nyt sit alkoi menkat, mutta ne on ollut tosi oudot.. raskausoireita ei kyllä ole, ihmetyttää vaan että ne tammikuun menkat jäi pois ja helmikuus ne tuli ihan ajallaa..

Mulla tuli kahdet kuukautiset enkä tiennyt tietenkään olevani raskaana, vaikkakin töissä naureskeltiin että ihan kuin olisin.
v9 Alkoi vuoto ja sain tietää olevani raskaana, toinen tuli pois kaksosista mutta onneksi toinen jäi. v36 syntyi terve pieni poika.
Kyseessä oli viides raskaus ja ilman ehkäisyä olin ollut melkein neljä vuotta ja ikääkin 40.

Yhteistyössä