Ufoa,yök

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskautunutko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskautunutko?

Vieras
tää alkaa jo menee mun ymmärryksen yli.
kp51/31
viikko sitten raskaustesti nega
Ehkäisynä kondomi ollut viimeisen kuukauden sitä ennen pillerit
Pillereiden lopetuksen jälkeen tullut normaalit kuukautiset sen jälkeen ei ollenkaan
2 peräkkäisenä Baari iltana alkanut oksentamaan kotona.
ja en todellakaan ole ollut räkäkännissä.Eilenkin tulin ihan selvinpäin kotiin koska join vain pari ja kuitenkin tuli oksennus.
Raskaanako?Voiko testi näyttää negaa vaikka onkin raskaana?mikä mahdollisuus että pillerit/kondomi pettänyt?

Alkuperäinen kirjoittaja raskautunutko?:
tää alkaa jo menee mun ymmärryksen yli.
kp51/31
viikko sitten raskaustesti nega
Ehkäisynä kondomi ollut viimeisen kuukauden sitä ennen pillerit
Pillereiden lopetuksen jälkeen tullut normaalit kuukautiset sen jälkeen ei ollenkaan

2 peräkkäisenä Baari iltana alkanut oksentamaan kotona.
ja en todellakaan ole ollut räkäkännissä.Eilenkin tulin ihan selvinpäin kotiin koska join vain pari ja kuitenkin tuli oksennus.
Raskaanako?Voiko testi näyttää negaa vaikka onkin raskaana?mikä mahdollisuus että pillerit/kondomi pettänyt?

Mie raskauduin vasta 9kk pillereitten lopettamisen jälkeen... Ekat menkat tuli normisti pillereitten jälkeen ja siitä eteenpäin tuli miten sattuu...eka kierron pituus oli yli 80 ja siitä alkoi pikkuhiljaa lyhentyä... välillä taas piteni ja taas lyheni.... Sitte ku raskautuikin, ni oli hieman hankaluuksia laskeskella laskettua aikaa, ku kierto oli heitelly miten sattuu...Vikoilla kierroilla oli muistaakseni viel 40-50 välillä...

viel lisään että olen ennenkin syönyt pillereitä ja kuukautiset tulleet ihan normaalisti sen jälkeen eikä raskautumisella ole ollut mitään ongelmia silloin.tätä ennen kuin lopetin pillerit 4vuotta sitten niin 1kierrolla heti sen jälkeen tulin raskaaksi.

Yhteistyössä