kuukautiset ja raskaana

mulla tuli 4kk menkat vaikka olin raskaana-normaalit menkat.oli yllätys kun ei ollu mitään oireita.sitten ihmettelin kun jäi menkat pois-olin jo melk 6lla kuukaudella!yllätys!kaikki meni hyvin sit loppuun asti.nyt mulla 6 ihanaa kullanmurua!7 taivaassa odottaa!mulle tullu 7 keskenmenoa.en kuiteskaa uskovainen ole vaikka uskonkin jollain tavalla tuonpuoleiseen!itse nyt olen 34v
 
Mulla tuli menkat normaalisti ja vaikka olin ottanut jopa jälkiehkäisypillerit, tulin raskaaksi. Raskaus oli kuitenkin kohdunulkoinen ja oireet viittasivat alusta asti, että oli jotain häikkää (alavatsakipuja ja tiputteluvuotoa).

Toivottavasti sulla on kuitenkin toivottu raskaus. :)
 
mulla myös
Oli yhdet niukat kuukautiset, ajattelin että johtu imetyksestä, ettei kierto ole vielä vakiintunut.
Mulle tuli normaali raskausturvotus, ja paino vähän nousi, väsymys ym, mutta en osannut menkkojen takia epäillä. Sit oli jo pakko tehä testi ja seuraavana aamuna ei ois tarvinnu testata sillä oli jo niin huono olo.
Valitettavasti sikiö oli lakannut kehittymästä 8+6 viikolla :( Yritettiin toista lasta ja yritetään vieläkin.
Toivottasti kaikki on sulla hyvin.
 
skorppari
minulla oli ekan lapsen aikana kuukautiset vielä viidennellä kuukaudella. luulinkin että minulla on joku hormonihäiriö kun vuoto niin niukkaa. menin lääkärille ja selvisi, että olen raskaana. jotenkin muistelisin, että jotain tihkuvuotoa tuli vielä myöhemminkin. poika syntyi täysin terveenä ja on edelleenkin viiden vuoden jälkeen
 

Yhteistyössä