kuukautiset hukassa!!

Poikani on nyt neljän kuukauden eikä kuukautisia ole vieläkään kuulunut vaikka en ole enää kahteen kuukauteen imettänyt.
Mitenköhän kauan sitä pitäisi odottaa vielä ennen kuin käyn kyselemässä neuvoa? Edellisten synnytysten(2kpl) jälkeen ne on aina pitänyt käynnistää hormonien avulla kun eivät ole alkaneet normaalisti.
Lisää lapsia en halua!
Voiko mitään pillereitä aloittaa ennen kuukautisten alkamista?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.11.2005 klo 15:47 maippi-79 kirjoitti:
Poikani on nyt neljän kuukauden eikä kuukautisia ole vieläkään kuulunut vaikka en ole enää kahteen kuukauteen imettänyt.
Mitenköhän kauan sitä pitäisi odottaa vielä ennen kuin käyn kyselemässä neuvoa? Edellisten synnytysten(2kpl) jälkeen ne on aina pitänyt käynnistää hormonien avulla kun eivät ole alkaneet normaalisti.
Lisää lapsia en halua!
Voiko mitään pillereitä aloittaa ennen kuukautisten alkamista?
[/quote

Voi aloittaa. Mulle määrättiin pillerit melkein heti lapsen syntymän jälkeen ja söin niitä pari kk mutta jouduin lopettamaan kun niistä tuli huonovointiseksi. Kuukautiset mulla on alkanu vasta nyt, puoli vuotta sen jälkeen.´Mutta joka tapauksessa voi, merkki mulla tais olla cerazette...
 
Kanelimuori
Minulla taas on ihan äinpäin. Tyttö on nyt puolivuotias ja vieläkin imetän. Menkat alkoi kun tyttö oli 2kk, kahdet kuukautiset tuli normaalisti mutta sen jälkeen onkin ollut tiheämpään.
Viikon vuotaa ja viikko väliä ja taas vuotaa. ALkaa pikkuhiljaa rassata kun pe*** vuotaa vähän väliä.
Lääkäri käski vielä katella muutaman kuukauden ajan ennenkuin laetaan mitään tälle tekemään.
Kateellisena "kuuntelen" muiden juttuja kuinka heillä menkat alkaa vasta kun on lopettanut imettämisen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 14:13 Kanelimuori kirjoitti:
Minulla taas on ihan äinpäin. Tyttö on nyt puolivuotias ja vieläkin imetän. Menkat alkoi kun tyttö oli 2kk, kahdet kuukautiset tuli normaalisti mutta sen jälkeen onkin ollut tiheämpään.
Viikon vuotaa ja viikko väliä ja taas vuotaa. ALkaa pikkuhiljaa rassata kun pe*** vuotaa vähän väliä.
Lääkäri käski vielä katella muutaman kuukauden ajan ennenkuin laetaan mitään tälle tekemään.
Kateellisena "kuuntelen" muiden juttuja kuinka heillä menkat alkaa vasta kun on lopettanut imettämisen.
jos ette ihan vähään aikaan ole lapsia tekemässä, suosittelisin hormonikierukkaa. mulla ei oo vuoteen tullu menkkoja sen ansioista. =)
 

Yhteistyössä