Mites muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyselijä

Jäsen
27.05.2004
154
0
16
Laitoin eilettäin saman kysymyksen tuonne mitäs nyt-palstalle mutta ei kuulunut apua sieltä suunnalta. On sellanen ongelma että parina viime kertana on mennyt monta päivää ennen kun kuukautiset on alkanu siitä kun viimisen pillerin olen ottanut. Syön mercilon merkkisiä pillereitä ja olen syönyt niitä n. vuoden poikani syntymän jälkeen ja myös ennen sitä. Kuitenkin minun mielestä ennen on alkanu melkeen heti kuukautiset kun on viiminen pilleri otettu jos ei jo aikasemminki. Vai olenko väärässä? Esim. nyt on semmonen tilanne että otin torstaina viimisen pillerin eikä vieläkään ole kuulunu mitään kuukautisista. Onko tämä normaalia? Ja jos vaan joku tietää asiasta jotakin niin valaiskaa minua..Jos saitte selvää mitä yritin tässä sepostaa... :flower:

Kiitos kovasti vastauksesta. Tuntuu vaan et koko ajan pitää pelätä että taas ollaan raskaana. Olishan se vauva kiva muttei ihan vielä kun poika on vasta vähän reilun vuoden.. Pitäis vissiin lopettaa tämä hermoilu ja ootella vaan ihan rauhassa. Ennen on kestäny melkeen viikon kuukautiset mutta nyt pari kolme päivää.

Yhteistyössä