Kuukautisasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
Onko teillä koskaan niin, että yöllä ei tule siteeseen mitään, siis ei yhtään mitään? Vaikka menkat ois vasta alkaneet. Mulle käy näin joskus. Siis torstaina alkoi menkat, ja eilen illalla vaihdoin siteen joskus ysin aikaan, ja aamulla oli ihan puhdas side. Aattelin jo, että Jes, loppuivat, mutta ei... Taas sama kipeä ja runsas vuoto jatkuu :( Onko muilla näin? Johtuuko se sitten siitä, että on makuuasennossa, sai mistä...

johtuu siitä että on makuuasennossa... ei mullakaan öisin tuu paljoo mitään sitte ku nousee ylös valuu ku saavista kaikki mitä sinne on yön aikana keräätynyt...

Mulla ainakin käy usein niin ettei yöllä tuu mitään, mutta se veri on vaan jossain siellä syvällä odottamassa.. sitten kun nousee ylös ja on vähän aikaa ollut, niin lorahtaa.

Noniin, eli se on siis tosiaan normaalia. Enkä mä sitä silleen mitenkään ajatellutkaan, että ois jotenki epänormaalia tai vakavaa, kunhan muuten vain kysyin :) Toisaalta hyvä, että yön aikana ei tule, mutta sitten aamusta olen todella, todella kipeä, kun ne alkaa tulemaan... :/

Yhteistyössä