Kuukautis/raskaustesti asiaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiko käydä niin ettei pissanäyte anna plussaa ? Jostain syystä ? Että vain verikoe paljastaa plussan ? Ois se kyllä aika outoa. Mutta muistan lukeneeni jostain, en muista nyt kuinka pitkällä raskaus oli, mutta siinä tapauksessa ei plussaa pissatestistä tullut millään ja verikokeessa selvä plussa. Mistähän tuollainen voi johtua ???
 
Mulla oli samanlainen tilanne tässä taannoin..
Testiin sain plussan vasta 2 viikkoa oletetusta kuukautisten alkamispäivästä, myöhemmin ultrassa selvisi että olinkin muutaman viikon aikaisemmassa vaiheessa raskautta ja plussa tuli näin ollen testiin jo rv 3+3!! :D
Minulle neuvolassa ainakin sanottiin että apteekin herkät testit on yhtä varmoja ja luotettavia kuin verikokeet, itse en päässyt kun soitin ja kyselin.

Peukkuja! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunaperhonen:
En haluu masentaa ketään,mutta mulla kävi joskus samoin,kotitesti näytti negaa ja menin sitten terkkariin raskaustestiin, verikokeeseen. Tulos oli positiivinen ja rv 10 selvisi että kyseessä oli tuulimunaraskaus.

Tämä mullakin kävi mielessä, odottelen tässä vielä muutaman päivän josko menkkoja kuuluisi ja jos ei niin sitten terkkariin.
 
..lisään tuohon omaan kirjoitukseeni vielä että mulla kierto oli venynyt jo muutenkin tosi pitkäksi, lähes 40 päivään. Toisin sanoen kun luulin kuukautisten alkavan, mulla olikin ovulaatio.
Kyllä ne verikokeisiinkin varmasti jossain vaiheessa ottaa, riippuu varmaan paikkakunnasta kuinka pian.
 
Mitäs kun en muista millon on ollut menkat ja nyt vähän tunne että olisin raskaana....miten joskus lasken mitään raskauden alkamis päiviä kun ei ole haujakaan koska on ollut viimeksi vuotoa?
Pitäis varmaan mennä ostamaan tsti ja testata
 
Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:
Mitäs kun en muista millon on ollut menkat ja nyt vähän tunne että olisin raskaana....miten joskus lasken mitään raskauden alkamis päiviä kun ei ole haujakaan koska on ollut viimeksi vuotoa?
Pitäis varmaan mennä ostamaan tsti ja testata

Ultrassa selviää missä vaiheessa raskaus on jos et muista edellisten menkkojen ajankohtaa :D
 
Mutta onko vähän noloa soittaa neuvolaa ettei ole hajuakaan koska on ollut viimeksi...heh. Mutta minkäs teet.

Miten te muut pidätte kirjaa menkoista?

Meillä on rakennus touhut menossa ja ehkäsy jätettiin pois tässä reilu kk sitten...sen jälkeen ollut yhdet menkat ja nyt ei ole ollut enää....

pitää varmaan marssia apteekkiin.-
 
Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:
Mutta onko vähän noloa soittaa neuvolaa ettei ole hajuakaan koska on ollut viimeksi...heh. Mutta minkäs teet.

Miten te muut pidätte kirjaa menkoista?

Meillä on rakennus touhut menossa ja ehkäsy jätettiin pois tässä reilu kk sitten...sen jälkeen ollut yhdet menkat ja nyt ei ole ollut enää....

pitää varmaan marssia apteekkiin.-

Mä merkkaan aina kalenteriini menkat.. helppoa sitten katsoa siitä ja laskea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bööböti:
Mutta onko vähän noloa soittaa neuvolaa ettei ole hajuakaan koska on ollut viimeksi...heh. Mutta minkäs teet.

Miten te muut pidätte kirjaa menkoista?

Meillä on rakennus touhut menossa ja ehkäsy jätettiin pois tässä reilu kk sitten...sen jälkeen ollut yhdet menkat ja nyt ei ole ollut enää....

pitää varmaan marssia apteekkiin.-

Kannattaa tehdä kotitesti ensin ja jos positiivista näyttää niin sitten soitto neuvolaan! Tuskin ne neuvolassa mitään semmosta ihmettelee jos ei tarkkaan muista. Riittää kun suunnilleen tiedät, edes kuukauden :)
Ja tosiaan ultrassa selviää varmuudella. Ei mullakaan neuvolassa korvia letkautettu kun sanoin että raskauden ajankohta on epäselvä johtuen pitkästä kierrosta. Ei ne siellä sitä voi selvittääkään :)
Ja en minäkään ennen yrittämisvaihetta olisi osannut tarkkaan sanoa millon mun kuukautisten olis pitänyt alkaa/olla..
 

Similar threads

V
Viestiä
3
Luettu
316
V
V
Viestiä
8
Luettu
1K
Aihe vapaa
Vitun vauvakuume
V
V
Viestiä
4
Luettu
342
Aihe vapaa
Vierailija
V

Yhteistyössä