Kuukauden ajan koskenut päähän, päivittäin. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
On tutkittu poskiontelot, hoidettu antibiooteilla. Tehty huuhtelut, ei mitään tulosta.

Niskat ei ole jumissa tms. Nyt vaan itseä ihmetyttää, että mitä tämä enää on. Särkylääkkeistäkään ei ole apua ja kaikkea ei voi edes ottaakaan, kun olen raskaana. Kotona ennestään esikoinen hoidettavana.

Alkaa olemaan vaan niin epätoivoinen olo tämän olon kanssa. Päänsärky vaikutta kaikkeen, jaksamiseen jne...

En mä oikeen tiiä. Omituista särkyä on, kun ei panadol tai burana auta.
Migreenilääkkeet mulla on ennestään, mutta ei tämä oikeen ole sitäkään....

Jos ei rupea nyt vähän ajan sisään helpottamaan, niin pitää varata uusi aika lääkärille...ja sanoa, että tutkivat nyt perusteellisesti, mistä tämä johtuu. :(

Raskaus. Jospa sekoittaa verenkiertoa jotenkin, painaa jotain suonta tmv.
Tai sitten verenpaine liian korkea. Äitini syö verenpainelääkkeitä, että migreeni pysyy kurissa. Muuten tulee tosi usein, vaikka ihminen on muuten laiha ja hyväkuntoinen.

Yksi kaveri jäi riippuvaiseksi särkylääkkeestä ja hällä särki tosiaan joka päivä sitten. Kun piti tauon lääkkeissä, särky hävisi. Mutta tuota tuskin sulla, jos et niitä siis koko ajan syö.

Mutta tutkimuksiin siis, tai en tiiä alkavatko tutkia ennen synnytystä kovin tarkkaan. En tiedä voiko esim. magneettikuvausta tehdä raskaana olevalle...

Minulla on nyt rv19 menossa. Esikoiselta ei ollut päänsärkyä. Olen saanut nukutta hyvin, kun esikoinen ei herää öisin. Eli ei voi olla väsymystäkään.

Särkylääkkeitä en tosiaan ole ottanut kuin ihan satunnaisia vain eli ei ole sitä särkylääkepäänsärkyä. Varmasti raskaus vaikuttaa nyt eri tavalla kehoon ja verenkiertoon verrattuna ekaan raskauteen. Koska ei ole ennen ollut näin herkillä päänsärky.

Verenpaineet ovat ollee hyvät, noin 116/70 luokkaa vain vähän heitelleen.

Toivotaan, että tämä helpottaa sitten kun raskaus on ohi. Varmaan voi siis johtua hormonimuutoksistakin??

Yhteistyössä