Kutsuuko teillä isovanhemmat pääsiäisenä kyläilemään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen tytön äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eivät kutsu, mutta tervetulleita olemme aina. Tunnen itseni surkeaksi, kun tänä vuonna ei vierailtu ollenkaan vaan päätimme pysyä pääsiäisen kotona. Isovanhemmat olisivat varmasti mielellään tavanneet meitä, mutta matka on pitkä ja tekee mieli välillä levätä kunnolla.
 

Similar threads

Yhteistyössä