Kutiseva haavauma alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiuhti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiuhti"

Vieras
Minulla on ollut n. puoli vuotta alapään limakalvolla kutiseva haavauma. Välillä kutina on sietämätöntä ja välillä taas helpompaa, mutta päivittäin se vaivaa. Iho menee tottakai raapimisesta rikki ja sen jälkeen kirvely on tuskaa esim. suihkussa käydessä. Iho on haavauman kohdalta jotenkin hieman kovettunut, liekö arpikudosta tai jokin muu muutos ihossa.

Onkohan kenelläkään ollut vastaavaa ja saanut jonkin diagnoosin?

Lääkärille pitäis varmasti mennä, kun ei se tunnu paranevan. Olen asiaa lykännyt, kun vaiva on kiusallinen ja toisaalta pelottaakin hieman että mikä oireet aiheuttaa.

Herpes ei pitäisi kaiketi oireilla noin pitkään vaan kyse on yleensä 1-3 viikosta?

[QUOTE="tiuhti";30003321]Lääkärille pitäis varmasti mennä, kun ei se tunnu paranevan. Olen asiaa lykännyt, kun vaiva on kiusallinen ja toisaalta pelottaakin hieman että mikä oireet aiheuttaa.

Herpes ei pitäisi kaiketi oireilla noin pitkään vaan kyse on yleensä 1-3 viikosta?[/QUOTE]

Kannattaa vaan uskaltautua. Lykkääminen ei ainakaan auta. Ja voi olla myös niin, että lääkärillä käynnin jälkeen ei tarvitse enää pelätä ja huolehtia :)