kusin sitten housuihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mävaan

Vieras
niin elikkäs yskäsin tossa vähän lujempaa ja eiköhän housut kastunnu. raskaana oon ja mietin et onkohan nyt ihan normaalii tämmöset pidättämis ongelmat meneekö raskauden piikkiiin vai onko jo jotai muutaki häikkää muutenki koko ajan saa ravata vessas tuntuu melkei heti vessasta tultua et pissattaa taas. mie en jaksaa.

on aika normaalia et laskee alleen kun on raskaana,tosin en kusta lurauttanu vaan lirahti välillä kun esim. aivastin. Vaavi vaan painaa vissiin rakkoa niin herkemmin tulee noita vaivoja. kuis pitkällä raskaus on?

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
korjatkaa jos mä olen väärässä, mutta kun alkaa tulee karkailua, olis lantionpohjan lihasten jumppa ihan paikallaan myös raskaana.

Kyllä, juurikin näin! Eli äkkiä lihaksia treenaamaan jo ennen synnytystäkin.

mulla on viikkoja nyt 24. ja tämmösenä "kotilääkärinä" oon jo lukenu netistä et joo mul on joku yliaktiivinen rakko tai jotai. mut niin ihana ja lohduttava tieto tuo et menis ohi. unikaan tuu illalla kun on niin inhottava painon tunne tuol rakos et pakko vaa ravaa tuolla huussis ravaamisen perään..
sori kauheeta vuodatusta mut oli pakko avautuu

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
korjatkaa jos mä olen väärässä, mutta kun alkaa tulee karkailua, olis lantionpohjan lihasten jumppa ihan paikallaan myös raskaana.

Kyllä, juurikin näin! Eli äkkiä lihaksia treenaamaan jo ennen synnytystäkin.

joo oonkin miettiny tuota ja vähän yrittäny treenaillakkin, pitäs varmaa ne kuulat hankkia ilmeisesti tehokkaampaa mutta mistähän löytys sellaset saumattomat, (ovat muuten vissii vähän epähygieeniset varsinkin raskaana käytettynä ne saumalliset pallot siis)

Näin raskaana ollessa tosiaan saa tietoisesti jännittää pidätyslihaksia kun aivastaa. Jännää on, että vaikka justiinsa olisi noussut pöntöltä pissalta oksentamaan, niin silti on lirahtanut oksentaessa :/ Mistä ihmeestä se liru on voinut tullakkaan, kun justiinsa on pissannut rakon tyhjäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Näin raskaana ollessa tosiaan saa tietoisesti jännittää pidätyslihaksia kun aivastaa. Jännää on, että vaikka justiinsa olisi noussut pöntöltä pissalta oksentamaan, niin silti on lirahtanut oksentaessa :/ Mistä ihmeestä se liru on voinut tullakkaan, kun justiinsa on pissannut rakon tyhjäksi.

no voi ku kuulosti tutulta alkuraskaudessa kun sai tuota yrjöilyykin harrastaa... :)