kurkkukivusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
kun mulla ei oo koskaan kurkku ollut oikeen kunnolla kipee.. yleensä flunssa alkaa pienellä kurkkukivulla, joka sitten menee ohi päivässä ja tilalle tulee kauhee räkätauti.. mutta nyt mulla on ollut kurkku kipee keskiviikosta asti, torstaina olin kuumeessa ja kurkkukipu senkun tuntuu pahenevan. nieleminen on aivan tuskaa ja puhuminenkin koskee..

minkälainen on angiina..? tiedän että peitteitä ainakin, mutta missä ne peitteet on? jossain nielu/kitarisojen päälläkö? kun mulla on ne risatkin niin pienet, ettei niitä ees näy..

tää alkaa olla jo aika tuskaista :/

Minä sairastin joku aika sitten omituisen virustaudin. Oireet muistutti kovasti ensin angiinaa, oli peitteitäkin, mutta lopulta kun lääkekuuri ei tehonnut ollenkaan ja ottivat verikokeen niin siitä näkyi jokin harvinainen virustauti, en edes muista sen nimeä...

Kurkku oli todella kipeä, muutaman päivän lillitin mustikkasoppaa, mehuja ja jugurttia, ja hätäseen niitäkään pystyin nielemään. Koko kaula oli todella kipeä ja kuumetta useamman päivän.

tää on vaan ihan kauheeta.. särkee ihan koko nielun aluetta.. korvissa asti tuntuu kummalliselta ja niskat jumissa.. nuhaa/räkäisyyttä ei ole, eikä kuumettakaan enää.. silti on olo ihan puolikuntoinen

Yhteistyössä