Onko kukaan synnyttänyt sairaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auuu

Vieras
Mulla kivasti alko kuume ja kauhee kurku kipu ym... ja synnytys voi alkaa milloin vaan. pikkasen kiva synnyttää kuumeessa ja kipeenä:( eikä auta vaikka ottaa tonnisia panadoleja,kurkku on ihan sairaan kipee,ei oo angiinaa ym...meinas että mykoplasma.

Mulle kun sanottiin että se synnytys harvemmin alkaa kun äiti on kipeenä. Ite synnytin kolmannen lapsen niin, että puoltoista viikkoo ennen synnytystä sairastuin a-influenssaan ja kun ke oli ensimmäinen kuumeeton päivä niin torstai aamuyöllä alko synnytys :) en siis kipeänä mutta toipilaana. Ja hyvin jaksoin synnyttää vaikka voimat oli ke vielä ihan veks.

Oli muuten elämäni pahin flunssa (joku influenssa sitten varmaan), mutta onneksi se meni melkein ohi juuri kun synnytys tuli. Olisiko perää siinä, että elimistö osaisi lykätä synnytystä jos on kovin kipeä? Flunssasta oli vielä sen verran jäljellä, ettei rentouttavasta vokaalienlaulannasta tullut mitään, ääni ei kestänyt:)

Synnytys käynnistettiin yliaikaisuuden vuoksi, vaikka mulla oli silloin flunssa päällä. Yskin kuin hevonen, oli nenä tukossa, kuumetta ei ollut kuin jotakin 37.7. Synnytystä seuraavana päivänä nousi kyllä korkeampi kuume, 39 asteeseen.
Kuumetta ei kestänyt kuin päivän verran. Parannuin varmaan sen takia niin äkkiä, kun olin niin rakastunut vauvaani :)