kurkatkaas mun profiiliin...eikös tuo ole nyt laskeutunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Tuntuuko musta ja miehestä vaan siltä että vatsa olis valahtanut vai onko muut samaa mieltä? Mulla on nyt ihan sellainen kutina että se on ihan nurkan takana se poksahdus B)

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Paljonkos sulla niitä viikkoja nyt olikaan?

No siis onhan tässä ihan oikeestikin laskettu aika lähellä, nyt on rv38+3. Jotenkin vaan meistä näyttää että se olis tullut tosi paljon alaspäin. Elättelen siis tässä toiveita ettei menis yli lasketun ajan :saint:

Ompas sulla iso massu :) Mulla ei oo kertaakaan ollu tommonen rantapallo joten en osaa tosta laskeutumisesta kyllä sanoa... musta se vaan näyttää keskellä kroppaa olevalta rantapallolta :)

Iiihana masu! :)
Kyllä sä näyttäs aika alhaalla olevan, mutta kuoppaa ei ole vielä tossa ylävatsalla. Mulle tuli ainakin sellanen lähellä H-hetkeä.
Tietty erilaisia me kaikki ollaan..
Mikä on painoarvio pikkusella?

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
VALTAVA! onneksi ei ole helle!

Mulla oli esikoisesta ihan samanlainen, en mä osaa tota pitää edes isona :D . Ja jostain syystä mua ei oo kuumat ilmat haitanneet yhtään. Oikeestaan niin päin että nyt on välillä paleltanut kun ei oo ollut helteitä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Iiihana masu! :)
Kyllä sä näyttäs aika alhaalla olevan, mutta kuoppaa ei ole vielä tossa ylävatsalla. Mulle tuli ainakin sellanen lähellä H-hetkeä.
Tietty erilaisia me kaikki ollaan..
Mikä on painoarvio pikkusella?

Ai hitsi...pitääkin alkaa kyttäämään kuoppaa :D . Painoarvio on reilu neljä kiloa. Sen verran oli esikoinenkin aikoinaan...

Eli siis valtava rantapallo, joka on keskellä kroppaa mutta kuitenkin laskeutunut...näin niinkuin yhteenvetona :laugh: .

Tänään taas saunaan ja just oltiin kävelylenkillä...kyllä se siitä :D

En osaa sanoa, onko laskeutunut. Mutta eihän sillä oikeammastaan ole merkitystä. Ei laskeutuminen välttämättä meinaa sen kummempia. Minulla yksi laskeutui n. kahta kuukautta ennen kuin sitten syntyikään.

Mun mielestä tuo voisi vielä laskeutua vähän lisää. Aika heti rintojen alta kuitenkin vielä lähtee.
Mulla aikas samat viikot ja on mielestäni alempana maha. Rintojen ja mahan välissä ns. "tyhjää", vähän kuin kuoppa.

Mutta toivotaan että lähtö tulee meille molemmille vaikka jo tänään! =)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
En osaa sanoa, onko laskeutunut. Mutta eihän sillä oikeammastaan ole merkitystä. Ei laskeutuminen välttämättä meinaa sen kummempia. Minulla yksi laskeutui n. kahta kuukautta ennen kuin sitten syntyikään.

Mulla laskeutui viikolla 30 :whistle:

Mut vaikee tosiaan kuvan perusteella arvioida onko laskeutunut. Mut eiköhän se oo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Mulla laskeutui viikolla 30 :whistle:

Aivan, sillä ei sinällään ole merkitystä, koska laskeutuu. Toisilla on tilaa siellä kohdussa olla ihan synnytykseen asti ilman minkäänlaista laskeutumista ja näin ollen laskeutuminen ja kiinnittyminen on käskädessä synnytykseen alkamisen kanssa. Toisilla taas tila käy niin ahtaaksi, että pakonsanelemana joutuvat painumaan alas, kohti kanavaa, jo hyvissä ajoin.

Yhteistyössä