V
voi hyvänen aika
Vieras
No anna olla. Miten joku voi saada riidan aikaa makkaranpaistosta? Sanot anopille, että kiitos neuvosta mutta paistan makkarani näin. Ja annat olla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänen aika;28647465:No anna olla. Miten joku voi saada riidan aikaa makkaranpaistosta? Sanot anopille, että kiitos neuvosta mutta paistan makkarani näin. Ja annat olla.
Alkuperäinen kirjoittaja ikää oli?;28646153:No olit kyllä aika tyly tohon makkaranpaisto-ohjeistamiseen. Itse olisin sanonut että aha, ai niinkö, ja vaihtanut puheenaihetta. Ja tehnyt sitten joko omalla tai anopin tyylillä. Enkä mitään kivahdellut, että "saanko paistaa rauhassa!"
Muutenkin, hirvee sota. "Ei sulla oo oikeutta puhua mun tunteista!" Naurettavaa! Anopillakin löi yli, mutta niin kyllä sullakin.
Mun molemmat vanhempani ovat narsisteja ja todellakin ainoa tapa selvitä kanssakäymisestä narsistin kanssa on antaa periksi. Antaa asioiden olla. Ja normaali ihminen pystyy siihen kyllä; jos periksiantaminen mitättömästä asiasta ei kerta kaikkiaan onnistu, on syytä katsoa peiliin ja pohtia, onkohan sitä narsisti itsekin.Täällä ilmeisesti on todellakin semmoista porukkaa jotka ei ole kokeneet millaista on olla narsistisen ihmisen kanssa tekemisissä!!! Tuo kamala meteli minkä ap:n anoppi on nostanut olisi todennäköisesti tullut vaikka ap olisi vastannut että joo! Ihminen jolla oikeasti viiraa jollai asteella päässä keksii riidan ihan pienestäkin jutusta!!!!Eikä tuossa ole nyt kyse mistään herkkänahkaisuudesta tai pumpulissa kasvamisesta kun ihmisestä jolle ei kelpaa mikään ja joka haluaa päteä joka asiaan,kyseessä siis ap:n ANOPPI!Kertokaapa viisaammat olisitteko itse sanoneet vastaan vain pelkästään myötäilleet jos saisitte kuulla JOKA asiasta että teet tuon väärin,etkö edes tuota osaa??? kaikki mitä teet ja sanot on väärää,ja se annetaan ymmärtää anopin puolelta niin selvästi että blondikin sen tajuaa!Kaikki lyödään maanrakoon ja sitten ei saa edes sanoa että haluaa paistaa makkaran itse. En tiedä onko ap:n tilanne tämä,mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että joku makkaran paiston neuvominen monen vuoden nalkutuksen jälkeen voisin myös todeta,että osaan kyllä ja saanko paistaa tämän ihan itse. Tuntuu niin ihmeelliseltä että ap:ta syytetään koko episodista ja syy ei todellakaan ole ap:n! Olen ap sinun puolellasi![]()