"kuristaminen" ym. rajut ottee sängyssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rajoittunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tykkään rajuista otteista, mutta kuulostaa ajattelemattomalta miehen puolelta, että tuosta noin vain oletti että toinenkin on sellaiseen valmis.

Toisaalta, voi tulla hälle aika puskista kun otat puheeksi tämän, kun et heti sanonut mitään ja ns. alistuit ja menit mukana aktin aikana.
Teillä taisi molemmilla kommunikointi jäädä pahasti puolitiehen.

Jos ei johonkin ole sängyssä valmis, ei halua, tykkää tai pahimmillaan, jos PELOTTAA niin onhan siitä nyt oman itsen takia sanottava ja asia tuotava esiin :O

Tapasin uuden miehen vastikään. Ja nyt oltiin sängyssä ensimmäistä kertaa, ihan täysin miehen aloitteesta. Seksistä emme olleet puhuneet. Itse epäröin ja nyt myöhemmin kaduttaa. En miestä mitenkään hyvin tunne, voi sanoa melkeenpä et päädyin sänkyyn lähes tuntemattoman kanssa.
Eniten jäi mietityttään miehen käytös sängyssä. Hän oli aika raju. Tai sitten mulla on ollut vain ihania helliä miehiä aiemmin. Hän "repi" hiuksistani, imi kieltäni/huultani niin etten saanut hengitettyä kunnolla ja lisäksi hän esileikin aikana laittoi jokusen kerran kätensä kaulalle ja "kuristi". Ei kysynyt lupaa tehdä noin. En uskaltanut sanoa hänelle, ettei se tuntunut hyvältä. Nyt "pelkääkin" seuraavaa tapaamista. Toisaalta odotan hänen näkemistä sillä muuten hän vaikuttaa mielenkiintoiselta mieheltä, mutta silti pelottaa että jatkuuko moinen meno sängyssä.

Itse kyllä voin sanoa että nautin suuresti siitä että tuntematon mies ottaa heti vallan sängyssä. Viime yönä koitimme tinder löydön kanssa alistusleikkejä. Keksimme ajankohtaisesti kiinnostavan aiheen kautta, että minä olisin syyrialainen pakolaisnainen ja hän on itävaltalainen virkamies. Oli ihan mieletön kokemus antautua tuolle vaalealle maahanottovirkalijaille, joka todellakin otti minut monta kertaa rajusti. Näin ansaitsin itselleni pakolaispaikan.

Yhteistyössä