Kuriksia koossa 80cm?

Saako minkäänlaisia? Rukkaa en osta, siinäkin koot alkaa 86cm ja tuo 80 cm ois aika maksimi. Välikausihaalari on olemassa, mutta en ole varma vedenpitävyydestä, kurikset ois niin paljon helpompi saada pestyä ja kuivaksi. Muttamutta: onko noin pieniä millään merkillä?
 
Kurikset ostetaan sitten +1 koko, jotta ei kinnaa. Mutta jos ulkovaatteet ovat 74cm, niin kyllä kurikset pitää olla pienemmät kuin 86cm.


Mutta rukkaa saa 80cm alkaen http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf

Meillä taisi olla 80cm Rukka tuolla 1veellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kurikset ostetaan sitten +1 koko, jotta ei kinnaa. Mutta jos ulkovaatteet ovat 74cm, niin kyllä kurikset pitää olla pienemmät kuin 86cm.


Mutta rukkaa saa 80cm alkaen http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf

Meillä taisi olla 80cm Rukka tuolla 1veellä.
No joo, Rukkaa joutuu kyllä yleensä ostamaan kaksikin kokoa isompana, lisäksi Rukka hajoaa alta aikayksikön, edelliset kestivät keskimmäisen käytössä reilun viikon... Didrikssonia (nyt meni varmasti väärin tuo nimi) olen suosinut kahdella isommalla, mutta en tiedä käykö se malli oikein tuolle kuopukselle, sen verran jämäkämpi on se materiaali.

Ulkovaatteet kevääksi 74/80.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Kurikset ostetaan sitten +1 koko, jotta ei kinnaa. Mutta jos ulkovaatteet ovat 74cm, niin kyllä kurikset pitää olla pienemmät kuin 86cm.


Mutta rukkaa saa 80cm alkaen http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf

Meillä taisi olla 80cm Rukka tuolla 1veellä.
No joo, Rukkaa joutuu kyllä yleensä ostamaan kaksikin kokoa isompana, lisäksi Rukka hajoaa alta aikayksikön, edelliset kestivät keskimmäisen käytössä reilun viikon... Didrikssonia (nyt meni varmasti väärin tuo nimi) olen suosinut kahdella isommalla, mutta en tiedä käykö se malli oikein tuolle kuopukselle, sen verran jämäkämpi on se materiaali.

Ulkovaatteet kevääksi 74/80.
Mä luulen, että tämä hajoaminen on ihan lapsikohtaista. Kyllä meillä on konttamiset rukka kestänyt ihan moitteettomasti. Didrikssonia (whatever) olisin kokeillut nyt, mutta tietty se meidän koko oli myyty prismassa. Olisi ollut ihanan vihreä. Siitä muuten on myös 80cm myynnissä, iso rivi....
 
Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Saako minkäänlaisia? Rukkaa en osta, siinäkin koot alkaa 86cm ja tuo 80 cm ois aika maksimi. Välikausihaalari on olemassa, mutta en ole varma vedenpitävyydestä, kurikset ois niin paljon helpompi saada pestyä ja kuivaksi. Muttamutta: onko noin pieniä millään merkillä?
Bamsen kurikset. Voisin myydä pois, kiinnostaako?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Saako minkäänlaisia? Rukkaa en osta, siinäkin koot alkaa 86cm ja tuo 80 cm ois aika maksimi. Välikausihaalari on olemassa, mutta en ole varma vedenpitävyydestä, kurikset ois niin paljon helpompi saada pestyä ja kuivaksi. Muttamutta: onko noin pieniä millään merkillä?
Bamsen kurikset. Voisin myydä pois, kiinnostaako?
Jos oot rekannut itsesi tänne niin laita yksityisviestiä tai sitten sähköpostiosoitteesi tähän..
 

Yhteistyössä