Kurahousut ja päivähoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko teillä erikseen kuravaatteet päivähoitoon ja kotiin? Jos päivän loputtua haen kuraisen lapsen hoidosta niin otanko ne märät kurikset mukaan vai voinko jättää ne päiväkotiin? Mikä näissä on yleensä käytäntö?

Yhdet riittää meillä, ja kaikki likaiset vaatteet tuodaan aina kotiin pestäviksi - myös kurikset. Jos ne on vain märät eikä yhtään kuraiset (lieneekö mahd.), niin kai ne kuivumaan voi päikkyyn jättää.

Meillä on. Hoidossa olevat jää hoitoon ja meillä on sellainen piha, että se on kurainen sykyisin ja keväisin. Kumppareitakin on kahdet. Kirpparilta olen ostanut kotikäyttöön ja hoitoon sitten uudet ja toivottavasti kestävät.

Kannattaa kysyä päiväkodin omaa käytäntöä tässä asiassa, useimmat haluavat, että likaisia kuriksia ei jätetä heidän huolekseen. Samoin se, onko kotona toiset, riippuu ihan perheen omista tarpeista jne. Ei näihin oikein yleisiä ohjeistuksia voi antaa.

Yhdet riittää meillä, ja kaikki likaiset vaatteet tuodaan aina kotiin pestäviksi - myös kurikset. Jos ne on vain märät eikä yhtään kuraiset (lieneekö mahd.), niin kai ne kuivumaan voi päikkyyn jättää.

Mä olen huuhtonut kurikset siellä hoitopaikan eteisen lavuaarissa. Ja sitten kuivumaan sinne kuriksille varattuun paikkaan.

Meillä on vain yhdet kurikset. Ne on hoidossa. Kotona käytän vain välikauaden vaatteita, ne kestää kyllä säällä kuin säällä. :)

Toive olisi, että vanhemmat ottaisi kurikset kotiin jos ovat kovin kuraiset. Muuten kuristen huuhtelu jää vielä minulle työpäivän päätteeksi. Mutta jos ovat vain kosteat tai märät niin silloin voin ottaa eteiseen kuivumaan.

[QUOTE="pph";24613588]Toive olisi, että vanhemmat ottaisi kurikset kotiin jos ovat kovin kuraiset. Muuten kuristen huuhtelu jää vielä minulle työpäivän päätteeksi. Mutta jos ovat vain kosteat tai märät niin silloin voin ottaa eteiseen kuivumaan.[/QUOTE]

Ja meidän pph nimenomaan haluaa, että rapaiset kurahousut jäävät hänelle. Pesaisee ne kuulemma kurastopperilla ja laittaa kuivumaan kodinhoitohuoneeseen ja voi olla varma, että lapsilla on kurikset seuraavanakin päivänä. Eli kannattaa varmaan jokaisen kysyä omien lasten hoitopaikasta, kuinka siellä halutaan toimittavan :) Vastaus alkuperäiseen kysymykseen on, että meillä on vain yhdet, koska itse laiskana äitinä käytän kotona vain välikausivaatteita ja kaatosateella emme ulos mene.

Yhteistyössä