2v.11k tyttö saa aivan järkyttäviä raivareita! Mä olen ihan avuton tässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tonttu

Vieras
Tilanne on yleensä kun pitää pukea vaatteet, esim. kun hoidosta haen, niin siinä tilanteessa. Tyttö oikeesti huutaa, itkee, lyö, vetää selkää kaarelle etten vois pitää kiinni, repii vaatteista sitä mukaan kun saan ne ängettyä hälle päälle. Tilanteet on todella kauheita, kun raivari sattuu. Se itku on tosi kovaa, ihan voimalla yrittää viimeiseen asti että saa periksi, vaikka ei saakaan.
Mä en käsitä esim sitä et miksi kotiin lähtiessä lapsi voi noin raivota. Kotona ei tosiaan ole mitään omituista tai ettei olisi mieluista tekemistä...Mä olen oikeesti tosi väsynyt näihin raivareihin. Mikä avuksi vai pitääkö vaan oottaa et lapsi kasvaa?

:wave: Täällä samaa meininkiä, tyttö 2v.3kk. Viimeyönä heräs keskellä yötä ja hyppi tasajalkaa ja raivosi sängyssään kun unilelu oli kadonnut!!!! Onneksi ei kuitenkaan jokapäiväisiä nämä raivotar-kohtaukset :) Yleensä jos on vetänyt ihan kamalat pultit niin nostan jäähypenkille istumaan ja raivoamaan...sit yleensä rauhottuu hetken päästä ja haluaa syliin.

Jos noita raivareita tulee vain hoidosta haettaessa, niin luultavasti lapsi purkaa noin ikäväänsä, joka purkautuu kun tuket hakemaan. Menee varmaan ajan kanssa ohi. Jaksamista!

Oisko uhma päällä ...meidän likka kohta 2v ja ...sitä odotellessa :(
Mun yhen läheisen 3 vuotiaalla pojalla on nyt paha uhma päällä ... kuulemma rankka "kausi".
En tiedä onko teidän tapauksessa sitä vai mitä sitte on mutta jaksamisia kuitenki :)