H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mullapa löytyyVähintään kahluusaappaat pitäisi löytyä jokaisen äidin komerosta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25960850:ja lisäksi mulla on rukka merkkinen koko sadehaalari, käytin sitä aikoinani moottoripyöränajopuvun päällä. ja tietenkin muutenkin on nyt tullu käytettyä ku ulkoillaan tenavien kanssa
hiostaa... mutta kyllä sen sen aikaa kestää kun oikein kovalla sateella ulkona sen tunnin pari on.Onko tuollainen kätevä? Varmasti pitää kuivana mutta hiostaako kovasti? Meillä on kaapissa jokunen vanha Rukan sadehaalari ja olen joskus suunnitellut laittavani sen päälle oikein pahalla kura-/sadekelillä.
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25961464:hiostaa... mutta kyllä sen sen aikaa kestää kun oikein kovalla sateella ulkona sen tunnin pari on.
siis olen, on muuten kätevä mäenlaskussaOletko pitänyt muulloin kuin kovalla sateella? Esim kun kuraa ja loskaa pihat ja puistot täynnä? Kun olen välillä kolmen kurahaalareissa hosuvan tenavan kanssa ulkona, olen kaivannut itsellenikin vastaavaa ettei tuulipuku tms olisi yltä pältä ravassa. En vaan ole arvannut kokeilla tuota haalaria...