Kurahaalarit äidillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hvv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En voi mitään, mutta noista oikein näyttävistä kokokumihaalareista tulee mieleen jotkut fetissiasut :D esim. kumpparifetissit, ja jotkut sellaiset tyypit jotka istuu kotona tuollainen haalari päällä ja pissaa tonne haalariin ja on ihan mielissään siitä. (Joo älkää kysykö miks mulla tulee tuollainen mieleen, en tiedä, itse en kyllä kuulu em. ihmisiin :D)

[QUOTE="hmm";25961745]En voi mitään, mutta noista oikein näyttävistä kokokumihaalareista tulee mieleen jotkut fetissiasut :D esim. kumpparifetissit, ja jotkut sellaiset tyypit jotka istuu kotona tuollainen haalari päällä ja pissaa tonne haalariin ja on ihan mielissään siitä. (Joo älkää kysykö miks mulla tulee tuollainen mieleen, en tiedä, itse en kyllä kuulu em. ihmisiin :D)[/QUOTE]ällöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

[QUOTE="hmm";25961745]En voi mitään, mutta noista oikein näyttävistä kokokumihaalareista tulee mieleen jotkut fetissiasut :D esim. kumpparifetissit, ja jotkut sellaiset tyypit jotka istuu kotona tuollainen haalari päällä ja pissaa tonne haalariin ja on ihan mielissään siitä. (Joo älkää kysykö miks mulla tulee tuollainen mieleen, en tiedä, itse en kyllä kuulu em. ihmisiin :D)[/QUOTE]

Hyi, yökötää tuommonen. Mutta tosi kurasissa paikoissa varmasti hyvä haalari ja pirteän värinen!!

Normaali sade asu tai sadehaalari on kurakeleillä ok myös äidillä, mutta hyvä huomata tuo että ei ehkä joka paikaan kannata mennä sellasella. Toisaalta esim oranssit kurahaalarit kyllä piristää vaikka katukuvassa.

tuli tässä mieleen,mun kaveri sanoi ukolleen et lähtee ostamaan itsellensä kuravaatteet,tietenkin mies oletti et ostaa oikeesti vaan kaveri ostikin nahkahousut ja nahkatakin heh heh,ei niillä paljon kyllä lasten kans touhuilla sadesäällä mut saipahan ostettua kuteet ja mies tietty antoi ostoksiin rahat,no joo tyhmää mut naurattaa jo

[QUOTE="sinna";25967594]tuli tässä mieleen,mun kaveri sanoi ukolleen et lähtee ostamaan itsellensä kuravaatteet,tietenkin mies oletti et ostaa oikeesti vaan kaveri ostikin nahkahousut ja nahkatakin heh heh,ei niillä paljon kyllä lasten kans touhuilla sadesäällä mut saipahan ostettua kuteet ja mies tietty antoi ostoksiin rahat,no joo tyhmää mut naurattaa jo[/QUOTE]

Sellanen nahakanen pärätkäpuku vois olla hyvä kun oikeen rymyää lasten :) Mä olen muuten käyttänyt prätkä housuja ihan ulkoillessa ja ne on tosi hyvät, istuu paremmin ja pitää vettä ja kestää taatusti kulumista!!

Alkuperäinen kirjoittaja prätkä;25967715:
Sellanen nahakanen pärätkäpuku vois olla hyvä kun oikeen rymyää lasten :) Mä olen muuten käyttänyt prätkä housuja ihan ulkoillessa ja ne on tosi hyvät, istuu paremmin ja pitää vettä ja kestää taatusti kulumista!!

Prätkäpöksyt on oikeesti tosi hyvät, kunhan ottaa suojat pois vaan.

Ei ne mitään hiosta, jos on tarpeeks tilavat, eikä mitkään makkarankuoret. Ja toiseks mitä se kellekään kuuluu, mitä joku pitää päällään, kunhan on säähän sopivaa asustetta. Ja vaikka ei sataiskaan mutta on loskasta, niin miks pitää ehdoin tahdoin liata ittensä kun voi sadeasut huuhdella laakista puhtaiks. Oiskohan niin, että täss jokainen vois hankkia oman elämän ja antaa toisten elää just niinku niitä huvittaa.

[QUOTE="JANNA";25974109]Kyllä käytän loskaisella säällä rukan kurahousuja hyvät ja huolettomat on valkoset olkaimilla ja keltaset ns.vyötärökurikset sekä monasti myös mökillä päällä ihan ok :-)[/QUOTE]

Keltaset olkaimilla, mut eikö ne valkoset likaannu helposti?

[QUOTE="kura";25962166]Sehän kuulostaa mukavalta ja ei taiunnut haitata vaikka oli märkä lunta? Vai laskitko mutavellissä? :)[/QUOTE]ihan normaalisti näin kevät keleillä. luistaa todella hyvin! ja rapakoissakin voi rypeä muksujen kanssa helposti kun ei mene vettä kuin kaula-aukosta sisään, JOOOOOO olen erilainen äiti|O

Mitä mieltä olette, jos äiti pukeutuu loskakelillä ja sateella kurahaalareihin?

Ajattelen että tuo äiti ei halua kastua vaikka ulkoileekin sateella. Enemmän ihmettelen että miten monet lähtevät ulos sateella ilman sadevaatteita. On sitten heidän mielestä varmaan kivaa kun rankkasade rummuttaa ulkoilupuvun läpimäräksi hupusta nilkkoihin. Minusta ainakaan se ei tuntunut kivalta.

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25975407:
ihan normaalisti näin kevät keleillä. luistaa todella hyvin! ja rapakoissakin voi rypeä muksujen kanssa helposti kun ei mene vettä kuin kaula-aukosta sisään, JOOOOOO olen erilainen äiti|O

Kuullostaa oikeasti käytännölliseltä (joissain tilanteissa) mutta miten olet ratkaissut käsineet? Kaula-aukosta nyt harvemmin menee vesi sisään mutta sormikkaat tuppaa usein kastumaan kun ulkona märkää. Löytyyköhän saderukkasia aikuisten kokoa? Voisi joskus olla tarpeelliset.

Aina ei ulkoiluaikoja voi valita jos vaikka seuraavana päivänä on tiedossa kiireinen päivä. Tällöin ulos on mentävä vaikka sataisi kaatamalla ja silloin tarvitaan säänmukainen sadeasu. Onko se jotenkin noloa pukeutua sadevaatteisiin kun ei niitä juuri käytetä? Oikein pukeutuneena voi sateellakin nauttia ulkoilusta toisin kuin läpimärässä tuulipuvussa.