Kuppi nurin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
On ruvennu ärsyttää, kun mies ei enää näe mua naisena, muuta ku sillon ku haluu seksiä.
Ja ulkosesti en oo alkuajoista muuttunut, ollaan pari vuotta oltu yhessä.

mites tuo käytännössä menee ?
Aiemmin halaili, suukotteli, taputteli ohimennen takamukselle ja sanoi, että oon tosi kaunis ja haluttava. Eli sai mut tuntemaan itteni naiseks ja vieläpä halutuks naiseks. Nyt tuo on jääny pois ja mä kyllä kaipaan semmosta. Oon sanonukki siitä, mutta ei.
Enää en huomiota kerjää.
Tulipa vaan mieleen, että enpä enää kylmiä naisia ihmettele.

Aiemmin halaili, suukotteli, taputteli ohimennen takamukselle ja sanoi, että oon tosi kaunis ja haluttava. Eli sai mut tuntemaan itteni naiseks ja vieläpä halutuks naiseks. Nyt tuo on jääny pois ja mä kyllä kaipaan semmosta. Oon sanonukki siitä, mutta ei.
Enää en huomiota kerjää.

Miten paljon ja usein sinä taputtelet miestäsi pyllylle ja kehut hänen ulkonäköään ja teet hänelle selväksi, että hän on haluttava?

Enää en huomiota kerjää.
Huonosti menee, jos tarvitset miehen sanomisia ja tekemisiä tietääksesi kumpaa sukupuolta olet. Toki voit läheisyyttä kaivata, mutta ei läheisyyden puute sinusta miestä tee, vaan ihan vain onnettoman naisen. Naisen siis edelleen. Ja aika lapsellinenkin olet, jos olet leimannut naisia kylmiksi ja ihmetellyt heitä.

Mutta siis kysymykseen. Käyttäydy kuin ennenkin, pidä huolta itsestäsi, ja odota, että mies pääsee tuon vaiheen ohi. Katso itseäsi peilistä ja tajua itse, että olet kaunis, ei siihen miestä tarvita. Jos olet onnellinen omassa elämässäsi, palaa se miehenkin huomio sinuun.

Mä kehun kyllä miestäni päivittäin.
Ja en leimannut naisis kylmiksi, olen vain lukenut niistä.
Ja tiedän olevani nainen, vieläpä kaunis, mutta kaipaan kuulla sen mieheltäni.

Yhteistyössä