Kuparikierukka ja vuoto

Ihmetyttää kovin,kun kierukka laitettu muutama vko sit ja nyt perjantaista asti saanut mennä osan päivästä pikkuhousun suojalla kun tullut ruskeeta limaa :x :x
Eilinen päivä tuli ihan verta ja tänään taas ei mitään... :/

Alkais nyt sit kunnolla menkat jos tää sitä meinaa...eikä tämmöstä ärsyttävää tiputtelua |O
Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Just tommosta kohta vuoden, ennen menkkoja ruskeaa mönjää viikko, samoin viikko menkkojen jlk, muuten valkovuoto runsasta!! Yhtä valumista jatkuvaan. Ottasin heti pois, mutta mulle ei muuta ratkasua ole, kun eivät suostu letkuja solmimaan, vaikka kuinka rukoilen!! Ihme lakeja suomessa, mitä se niille kuuluu monta lasta mä haluan, prkl! :headwall:
 
vieras
minä kitkutin väkisin sen vuoden, ja otatin pois. Just tuommosta tiputtelua ja sit ku ne menkat oikeesti alko nii sitä sitte kans tuli!!! Meni hermot..
Mulle ehdotettiin hormonikierukkaa, mut en sillo vielä uskaltanu ottaa. Nyt kyselin apteekista huvikseni hintaa sille, nii 160 euroo!!! Järkyttävää!
Onko kellää kokemuksia hormonikierukasta?
 
vierasss
Mulla myös kuparikierukka ollut nyt 1,5v ja tyytyväinen olen ollut. Menkat tosin on toooodella runsaat ja kestää 7-9 päivää, mutta se on vaan kestettävä kun tämä on ainoa ehkäisykeino mikä mulle sopii. Ja ei kannata kovin herkästi lähteä pois otattamaan, voi kestää jopa 1/2 - 1 v että ne menkat tasottuu eikä tiputteluja tule, mutta mulla kesti vaan pari kuukautta, kunnes taas kierto ihan säännöllinen eikä mitään välivuotoja ole ollut.
 
mulla ollut hormoonikierukka huhtikuusta asti.
Menkat niukkoja ja kestää 1-2pvää vähemmän kuin aikaisemmin ilman kierukkaa.

Kaikinpuolin siis olen ollut tyytyväinen, ja onhan se kallis mutta jos ajattelee että se on 5v "siellä" tai jos käyttäis pillereitä 5v niin kumpi tulee halvemmaksi??
 

Yhteistyössä