N
Niina77
Vieras
Minulla on ollut lähes 5 vuotta kuparikierukka ja parin viikon päästä olisi vaihto edessä. Mutta, mutta, mutta...
Nyt ihan selkeitä raskausoireita: rinnat sairaan kipeät, etova olo, pää kipeä, närästää. Viimeks menkat (ihan normaalit) loppu kaks viikkoa sitten. Siis ihan oikeesti, voinko olla raskaana ja voiko oireet tosiaan tulla näin aikaisin ja näin vahvana??? Olis kyllä aivan katastrofaalinen tilanne jos nyt olisin raskaana, elämäntilanne ei todellakaan sallisi sitä. Antakaas siskot nyt elämänkokemuksenne puhua!
Nyt ihan selkeitä raskausoireita: rinnat sairaan kipeät, etova olo, pää kipeä, närästää. Viimeks menkat (ihan normaalit) loppu kaks viikkoa sitten. Siis ihan oikeesti, voinko olla raskaana ja voiko oireet tosiaan tulla näin aikaisin ja näin vahvana??? Olis kyllä aivan katastrofaalinen tilanne jos nyt olisin raskaana, elämäntilanne ei todellakaan sallisi sitä. Antakaas siskot nyt elämänkokemuksenne puhua!