E
epäilevä
Vieras
Hiivatti, tänään piti ostaa r.testi mutta unohdin sen.
Minulla epäsäännöllinen kierto mutta ei ole koskaan näin pitkää kiertoa ollut. Ollaan yritetty raskautta jo yli 3 vuotta
Rinnat ei ole kipeät.
Väsynyt olen ja koko ajan jotenkin kiukkuinen.
Päätä särkee.
Huono olo välillä mutta ei aamupahoinvointia.
Ja suurimpana kaikista varmaan jatkuva seksinhimo
voikohan nämä olla raskausoireita?
Viimeeksi kuukautiset alkanut reilu 9 viikkoa sitten.
Huomenna sitten kauppaan ja testi pakko ostaa. Mies kävi tänään kaupassa ja unohti, kyllä harmitti vaikka eihän vahingoille mitään voi.
Ja nyt vain jännittyneenä virittelen tässä keskustelua koska oletan että täällä varmasti joku on joskus ollut raskaana. En tarvitse varmaa tietoa enkä vastauksia "no testaa tauno ni sillä se selviää"
Minulla epäsäännöllinen kierto mutta ei ole koskaan näin pitkää kiertoa ollut. Ollaan yritetty raskautta jo yli 3 vuotta
Rinnat ei ole kipeät.
Väsynyt olen ja koko ajan jotenkin kiukkuinen.
Päätä särkee.
Huono olo välillä mutta ei aamupahoinvointia.
Ja suurimpana kaikista varmaan jatkuva seksinhimo
voikohan nämä olla raskausoireita?
Viimeeksi kuukautiset alkanut reilu 9 viikkoa sitten.
Huomenna sitten kauppaan ja testi pakko ostaa. Mies kävi tänään kaupassa ja unohti, kyllä harmitti vaikka eihän vahingoille mitään voi.
Ja nyt vain jännittyneenä virittelen tässä keskustelua koska oletan että täällä varmasti joku on joskus ollut raskaana. En tarvitse varmaa tietoa enkä vastauksia "no testaa tauno ni sillä se selviää"