Raskausoireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä

Vieras
Hiivatti, tänään piti ostaa r.testi mutta unohdin sen.

Minulla epäsäännöllinen kierto mutta ei ole koskaan näin pitkää kiertoa ollut. Ollaan yritetty raskautta jo yli 3 vuotta :(

Rinnat ei ole kipeät.
Väsynyt olen ja koko ajan jotenkin kiukkuinen.
Päätä särkee.
Huono olo välillä mutta ei aamupahoinvointia.
Ja suurimpana kaikista varmaan jatkuva seksinhimo :o

voikohan nämä olla raskausoireita?

Viimeeksi kuukautiset alkanut reilu 9 viikkoa sitten.

Huomenna sitten kauppaan ja testi pakko ostaa. Mies kävi tänään kaupassa ja unohti, kyllä harmitti vaikka eihän vahingoille mitään voi.

Ja nyt vain jännittyneenä virittelen tässä keskustelua koska oletan että täällä varmasti joku on joskus ollut raskaana. En tarvitse varmaa tietoa enkä vastauksia "no testaa tauno ni sillä se selviää" :)

Minulla on ollut menkat viimeksi 10 viikkoa sitten, eikä ikinä ennen tätä ole kierto näin pitkäksi venynyt. Raskaana en kuitenkaan ole. Lääkäri sanoi, että kuukautiset saattavat jäädä pois monesta syystä ja kuulemma syyskuussa katsotaan tutkimuksiin lähtemistä, jos ei ennen sitä menkkoja ala kuulua.. Meilläkin on jo pitkä yritys taustalla ja toiveet on kovat. Mutta toivottavasti sulla nyt merkkais ihan sitä itseään! :)

Mietinkin juuri sitä että voiko olla edes raskaana jos rinnat ei ole kipeät? Paha olo ja seksihimot on suurimmat erilaiset asiat mitä nyt on. Ja kova väsymys. Ja tietysti tuo kuukautisten pois jääminen.

Mullei oo yhessäkään raskaudessa (4kpl) ollu mitään muita oireita ku kuukautisten pois jääminen. Ei koko aikana.Ei pahoinvointia, mielitekoja tai muutakaa. Toki vauvan alkaessa enemmän painaa ni alko niiä kiinnitys ym vaivoja, mtu alussa ei mitään