Kuorosota

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raitakissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistaakseni viimevuonna oli esityksessä mukana myös nauhoitettua laulua (harkoista), jolloin kuorotkin kuulostivat muhkeammalle.

Minusta parasta oli Vickyn ja Sanin kuittailut sille Komulaiselle! :laugh:

Tasokkain veto tuli Joensuun kuorolta, meni ihan nappiin. Sanin solisti oli kaamee (Komulainen kyllä näytti tykkäävän, hehheh...), samoin sen Helsingin kuoron miessolisti, niillä se naissolisti pelasti hieman tilannetta. Kristiinan kuoro oli lattea, Vickyn kuoro svengasi ihan kivasti, Hietalan kuoro oli toiseksi paras.

Joensuun kuoro ja Ilkka :)
No vähän kotiinpäin vetoa näin Joensuulaisena, mutta esitys oli mielestäni kyllä onnistunut ja erosi edukseen muista esityksistä. Myös biisivalinta oli osuva ja loppuun asti ajateltu. En ihan ymmärtänyt esim. sitä Angel kappaletta aloitusbiisinä..

Mikään ei noussut selvästi korkeammalle, mutta pienoisen voiton veti Joensuu munkin mielestä.

Jännä on, että tänä vuonna kilpailevat keskenään savo ja uusimaa. Tai noh Joensuu on pohjoiskarjalaa ja hämeenlinna mitälie, mutta jännästi asettuvat rintarinnan kartalla kahdessa paikassa ;)

Itse tykkäsin Marcon ja Ilkan kuoroista, muut vaikutti jotenkin..en nyt osaa sanoa mut jotenkin yritti liikaa tai oli olevinaan, sellanen fiilis tuli mulle. Mut ihan hyvin kaikki silti lauloi. Toivottavasti tulee särmää enemmän noihin esityksiin kun ohjelma menee eteenpäin, nyt kuulosti vielä sellaselta lämmittelyltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
itse olisin halunnut vantaan kuoron tippuvan! harmi kun ei tippunut

katson! ja peesaan tätä!!!

ilkka oli paras

Ilkka oli tosiaan paras, mutta tykkäsin siitä Sebastianin kuorostakin.

Musta se oli hyvä kakkonen.

Kristiina oli kans aika heikko, mut veikkaan että teki parhaansa, eihän sillä tosiaankaan kovin paljoa ole muusikon uraa takana...

Yhteistyössä