kuopion tapaaminen

tahtoisiko kuopion äidit tulla johonkin yhteistapaamiseen, vaikka trubelle?kun siellä näkyy äidit viihtyvän lasten kanssa...olisi niin kiva nähdä muitakin äitejä,kun yksin ei ole vauvan kanssa kiva olla.ja jutella!!
 
Olisi todellakin mukava nähdä muitakin äitejä ja jutustella vähäsen. Minulla on kaksi ja puoli kuukautta vanha tyttö. Tuttavapiirissä ei tässä lähistöllä ole muita vauvaperheitä, joten juttuseura tekisi todella hyvää!

Trubella kahvittelu kuulostaisi kivalta..


 
Meillä on sellanen mammapiiri ja kahvittelemme usein keskiviikkoisin 12 aikoihin Trubella siellä perällä, tulkaa vaan mukaan. Meillä kaikilla on alle vuoden ikäinen lapsi. porukkaa on paljon kyllä meidät erottaa joukosta :D

 
Tuohon henniksen tietoihin lisään vielä oman sähköpostini eli jos otatte vaikka muhun yhteyttä niin saadaan varmasti tieto milloin ollaan trubelle menossa.. Kun ei välttämättä joka keskiviikko siellä nähdä..

hanna_s@luukku.com
 
Löppötassu
Hei. Olisi tosi mukava saada uusia kavereita ja varsinkin täältä keskustan alueelta. Mutta en halua mihinkään mammapiireihin,vaikkei niissä varmaan vikaa olekaan. Ihan muutamakin mamma riittää kaveriksi. :) Meillä on 5kk ikäinen poika. Itse ollaan 24 vuotiaita. Minulle voi laittaa vaikka y-viestinä sähkäri osoitetta. Iloista joulun odotusta kaikille! :heart:
 
aha
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 14:19 HenNis84 kirjoitti:
Meillä on sellanen mammapiiri ja kahvittelemme usein keskiviikkoisin 12 aikoihin Trubella siellä perällä, tulkaa vaan mukaan. Meillä kaikilla on alle vuoden ikäinen lapsi. porukkaa on paljon kyllä meidät erottaa joukosta :D
jaa että kaikilla alle vuoden ikäinen lapsi. nyt et taida ihan kaikkia laskea mukaan :whistle:
 
ujo äityliini
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 12:41 Löppötassu kirjoitti:
Hei. Olisi tosi mukava saada uusia kavereita ja varsinkin täältä keskustan alueelta. Mutta en halua mihinkään mammapiireihin,vaikkei niissä varmaan vikaa olekaan. Ihan muutamakin mamma riittää kaveriksi. :) Meillä on 5kk ikäinen poika. Itse ollaan 24 vuotiaita. Minulle voi laittaa vaikka y-viestinä sähkäri osoitetta. Iloista joulun odotusta kaikille! :heart:

Hei,
Itse olen ainakin suuressa joukossa ujompi enkä saa sanaa suustani, varsinkin kun ympärillä täysin uusia tuntemattomia ihmisiä. muuten kai olisin jo lähipuistoissa saanut uusia kavereita riittämiin... Joten tapaamiset ihan kahden kesken sopisi minulle paremmin. :D
 
Löppötassu
Moi . Jep kyllä kavereita kaipaillaan. Oon vain ollut vähän reissuilla tässä välillä ja taas koneella pitkästä aikaa. Pistäkää vain osoitetta niin vastailen mahdollisimman nopsaan. ( Keskustassa siis asumme)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2006 klo 18:40 Löppötassu kirjoitti:
Moi . Jep kyllä kavereita kaipaillaan. Oon vain ollut vähän reissuilla tässä välillä ja taas koneella pitkästä aikaa. Pistäkää vain osoitetta niin vastailen mahdollisimman nopsaan. ( Keskustassa siis asumme)
HEI. Minkä ikäisiä lapsia sulla on?
 

Yhteistyössä