KUOPION nuoret äidit ja odottajat ja yksinhuoltajat

  • Viestiketjun aloittaja Heli
  • Ensimmäinen viesti
Heli
Eli onko täällä nuoria äitejä/odottajia kuopiosta?Kenelläkään laskettuaika marraskuulla?Olis kiva tutustua samassa elämäntilanteessa olijoihin.Itse olen kohta 20 vuotias ja vauvan pitäisi syntyä marraskuussa,miestä minulla ei sattuneista syistä ole :/ ja siskis kaipaisinkin ystäviä.Olen muuttamassa loppu kuusta petoselle pyörönkaaren tuntumaan. :)
 
Heli
Olin jo heittämässä kirvestä kaivoon sen suhteen että täältä löytäisi muita kuopiolaisia.ole onnellinen että olet selvinnyt jo noin pitkälle :)itsellä tulee huomenna raskausviikkoja täyteen 6 ja LA on 1.12. tässä eletään nyt kriittistä aikaa mut olen kuitenkin luottavaisin mielin.pitää ottaa yhteyttä heti kun vaan saan tuon muuton pois alta :)
 
Älä nyt, eiköhän täältä Kuopiosta muitakin näitä sivuja lukevia odottajia löydy. =) Eivät vaan uskalla ottaa yhteyttä. Mulla on nyt rv 9+0 menossa ja silti pelottaa koko ajan, että jatkuuko normaalisti. Vaikkakin pahoinvointia on turhan paljon, minkä ei pitäisi olla ainakaan huono merkki... :whistle:

Mut kirjottele sähköpostia kunhan ehdit! Mä käyn aika harvoin lukemassa näitä sivuja, silloin tällöin kuitenkin.
 
Heissan,

huomasin tämän ilmoituksen vasta nyt, mahtuuko mukaan?
Olen 25v. äiti Kuopiosta ja odotan toista lasta, LA olisi myös marraskuussa. Esikoinen täytti juuri 1v.

Kirjoitelkaa, jospa vaikka tavattaisiin joskus porukalla? Olisi mukava saada uusia ystäviä ihan lähiseudulta :wave:

sateenkaari81@hotmail.com
 
Täälläki ilmottautuu yks 21 vuotias tuleva äiti...muutto petoselle tämän kuun aikana...ensimmäinen lapsi tulossa...

Ja laskettu aika on 8.11 viikkoja tällä hetkellä 13+1

Voi laittaa mailia tai vaikka lisätä meseen : Elisa_Maatta@hotmail.com


Kesän odotusta kaikille B)
 
Täällä yksi
Hei!

Olen kohta 27-vuotias ihanan 5 kuukauden ikäisen pojan vesselin äiti Kuopiosta! Kaipailen uusia "lapsellisia" ystäviä. Kellään ystävistäni ei ole lapsia ja olisi ihan hauska kun olisi joku samassa tilanteessa oleva ystävä! Jotenkas jos löytyy suunnilleen saman ikäisien vauvojen äitejä, jotka ovat vailla juttu/kahvittelu/vaunutteluseuraa niin ilmoittautukaa ihmeessä! :D
 

Yhteistyössä