kuopiolaiset äidit!

kuopiosta myös
Minttuu! ikävä kyllä en tännään pääse sinne puistoon. sopisiko siule huominen tai sitten ensiviikolla?

Hei muut,miten meni toritapaaminen,jaketä siellä sitten olikaan?Mie tulin juuri neuvolasta niin en päässyt. Meille on tulossa vauva oli ensimmäinen neuvolakäynti:)
 
mä vaan
kerro nyt sivusta seurannu mikä ihminen tämä lara ansku oikein on ja mikä siinä on kun kävelit vaan ohi?mua on todella alkanut häiristemään enkä uskalla enään tavata sitä ihnistä ollnkaan vai onko tämä vaan jotain lapselista kiusantekos?????
 
sivusta seurannu
no,en halua loukata lara-anskua mutta hän on niin paljon erillaisempi kuin esim.minä ja kaverini.ketään en halua mollata tässä jokaisen pitää itse tavata ihminen ja sitten saa oman näkemyksen ihmisestä.mutta jos haluat minun mielipiteen niin laitan sulle y-viestiä .en todellakaan rupea tässä mitään kertomaan! =)
 
ihmettelijä
Minun teki oikein pahaa kun luin teidän viestejä!Kuinka aikuiset ihmiset voivat olla toisilleen noin julmia,kävellä ohi?En lähtis ketään ulkonäön perusteella arvostelemaan.Kannattas ensin tutustua ja sit sanoa mielipiteensä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2004 klo 14:15 sivusta seurannu kirjoitti:
no,en halua loukata lara-anskua mutta hän on niin paljon erillaisempi kuin esim.minä ja kaverini.ketään en halua mollata tässä jokaisen pitää itse tavata ihminen ja sitten saa oman näkemyksen ihmisestä.mutta jos haluat minun mielipiteen niin laitan sulle y-viestiä .en todellakaan rupea tässä mitään kertomaan! =)
Joo laita mullekin viestiä.Kerro mullekin sun mielipitees.Ja jos sulla kavereita niin mitäs täältä haet?Muitako tulit vaan syyttelee ja haukkuu.

 
Minun teki oikein pahaa kun luin teidän viestejä!Kuinka aikuiset ihmiset voivat olla toisilleen noin julmia,kävellä ohi?En lähtis ketään ulkonäön perusteella arvostelemaan.Kannattas ensin tutustua ja sit sanoa mielipiteensä.

Olen samaa mieltä. Musta on tosi lapsellista toisten mollaaminen täällä!! Mehän ollaan jokainen erilaisia ihmisiä vai mitä? Jokaisessa on omat huonot ja hyvät puolensa. Ja minusta ihmisiin kannattaa tutustua eikä rueta mollaamaan ja tämähän palsta on siihen tarkotukseen tarkotettu.

Jokainen tekee omat johtopäätökset sitten kun on tavannut uusia ihmisiä et haluaako jatkaa yhteydenpitoa vai eikö. Tämä jo vaikuttaa lastentarhalta jossa kinastellaan. :( eikös tämä voisi jo loppua toisten mollaaminen siis? kaikille nyt kummiskin kivaa illan jatkoa.

Jos joku haluaa laittaa yks.viestiä aiheesta ni vastaan
 
kuopiolainen
no,en halua loukata lara-anskua mutta hän on niin paljon erillaisempi kuin esim.minä ja kaverini.ketään en halua mollata tässä jokaisen pitää itse tavata ihminen ja sitten saa oman näkemyksen ihmisestä.mutta jos haluat minun mielipiteen niin laitan sulle y-viestiä .en todellakaan rupea tässä mitään kertomaan!

Laitappas myös minulle yks.viestiä koska haluan tietää lisää
 
äippäliini-71
minusta "sivusta seurannut" sanoi suoraan eikä luokannut ketään hänhän sanoi että ei nimenomm halua loukata lara-anskua vaan sanoi hänen olevan erillainen kuin hän ja siksi ei pysähtynyt.
sehän on aivan oikein niinhän minäkin teen jos ei kiinnosta seura niin sanon aivan suoraan ja se on parempi kuin kyräillä.
Itse olen tavnnut lara-anskun ja sanonut hänellä että ei meistä tule ystäviä ja toivotin hyvää jatkoa minusta se ainankin on oikein sillä jos ei seura kiinnosta niin ei!samallatavalla minä toivoisin minullekkin sanottavan jos ei seura kiinnosta.silloin ei jää mitään epäselväksi. =) kaikille hyvää päivän jatkoa!
 
moi "kuopiosta myös"!hurrrjan paljon onnea perheenlisäyksen johdosta!!!pystyykö sulle laittaa yksityisviestiä tai sähköpostia?kiva ois kanssasi nähdä puistossa ja jos sinne muitakin on tulossa niin vielä parempi!harmi kun nyt on ollu niin sateiset ilmat.mites jos kokeillaan tiistaita puistopäiväksi?
 
kuopiosta myös
Moi Minttu ja LaraAnsku!Miule sopii tiistai aamupäivä ensiviikolla oikein hyvin ja varmaan menemme valkeisen puistoon myös torstai aamuna. samat tuntomerkit nähdään sielä olemme siellä puoli kymmenen aikaan
 
kuopiosta myös
Minttu ja Lara-ansku! mie em päässyt tänään puistoon,kun meilä hajosi hana ja piti odotttaa sitä korjausmiestä sitten kotona koko koko aamu ja vasta äsken se kävi vaikka piti olla jo aamusella kello yhdeksän meilä. olitteko työ sielä puidtosa? vieläkö uskalatte sopia miun kansa tapaamisia puistoon vaikka aina tulee joku este viimehetkellä? silti oikeasti haluisin tavata teidät
 

Yhteistyössä