Minä toivon että kuoleman hetkellä saisi sellaisen täydellisen rauhan tunteen, hyvän ja onnellisen, ja sitten joku kääntäisi pääkatkaisijasta ja se olis siinä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mulla on omituinen käsitys siitä. Ajattelen niin, että nyt tässä elämässä ollaan siellä, jota jotkut kutsuvat helvetiksi. Kuoleman jälkeen joku (Jumalako?) miettii mitä kukainenkin on "ansainnut", ja joutuu sitten joko uudestaan tähän meidän elämään, eli helvettiin ja jos on "oppinut" eläessään jotain tarpeeksi, niin pääsisi sitten sinne, jota taivaaksikin kutsutaan.
Tai sitten - kuoleman jälkeen meitä ei vaan enää ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mä en usko mihinkään kuoleman jälkeiseen elämään. Sitä kuolee ja se on siinä.![]()
Illuusia, kertoisitko ateistina(?), mikä tekee sinusta sinun, mistä se on tullut ja mitä sille tapahtuu ruumiin kuoleman jälkeen? Ja ihan huomiona - miksi identtiset kaksoset ovat kuitenkin kaksi eri persoonaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mulla on omituinen käsitys siitä. Ajattelen niin, että nyt tässä elämässä ollaan siellä, jota jotkut kutsuvat helvetiksi. Kuoleman jälkeen joku (Jumalako?) miettii mitä kukainenkin on "ansainnut", ja joutuu sitten joko uudestaan tähän meidän elämään, eli helvettiin ja jos on "oppinut" eläessään jotain tarpeeksi, niin pääsisi sitten sinne, jota taivaaksikin kutsutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mulla on omituinen käsitys siitä. Ajattelen niin, että nyt tässä elämässä ollaan siellä, jota jotkut kutsuvat helvetiksi. Kuoleman jälkeen joku (Jumalako?) miettii mitä kukainenkin on "ansainnut", ja joutuu sitten joko uudestaan tähän meidän elämään, eli helvettiin ja jos on "oppinut" eläessään jotain tarpeeksi, niin pääsisi sitten sinne, jota taivaaksikin kutsutaan.
Mää aattelen just samoin. Jumalaan en usko, mutta joku voima täälä meitä hallitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jotain semmosta hienoo sen on oltava. Ei harput kädessä huuhailua, vaan semmosta humalluttavaa läheisyyttä ja iloa ja aktiivista olemista Jumalan yhteydessä.
Ei mitään muumeilua.
Alkuperäinen kirjoittaja j:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jotain semmosta hienoo sen on oltava. Ei harput kädessä huuhailua, vaan semmosta humalluttavaa läheisyyttä ja iloa ja aktiivista olemista Jumalan yhteydessä.
Ei mitään muumeilua.
Miten niin on oltava? Ruumis maatuu ja ihminen kuolee. Ei siinä mihinkään päästä. Miksi aika kuoleman jälkeen olisi erilainen kuin ennen syntymää?
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Mä en vaan jotenkin pysty ymmärtää että että elämä ei jatku enään tämän jälkeen.
aina mietin että tässäkö tää muka nyt on ja sit kaikki on loppu.
Välillä mietin että mitäs jos sitä syntyy sitten uudestaan johkin toiseen kehoon ja sitä ollaan taas maapallon päällä ja mietitään näitä samoja asioista mitä kuoleman jälkeen on
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Kun ihminen kuolee, ihminen kuolee. Tietoisuus katoaa ja ruumis maatuu. Ei ole olemassa kuoleman jälkeistä elämää, samoin kuin ei syntymää edeltävää elämääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:Mä en vaan jotenkin pysty ymmärtää että että elämä ei jatku enään tämän jälkeen.
aina mietin että tässäkö tää muka nyt on ja sit kaikki on loppu.
Välillä mietin että mitäs jos sitä syntyy sitten uudestaan johkin toiseen kehoon ja sitä ollaan taas maapallon päällä ja mietitään näitä samoja asioista mitä kuoleman jälkeen on
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Uskon siihen mitenkä Raamattu on meille ilmoittanut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Uskon siihen mitenkä Raamattu on meille ilmoittanut. =)
Sillai mäkin. + tietty omat mielikuvat asiasta.