Kuntosalista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vierailija_

Aktiivinen jäsen
10.05.2004
2 155
0
36
Hei!
Oisko kokeneita kuntosalilla kävijöitä paikalla? Olen vastikään aloittanut käymään kuntosalilla ja mietin vaan, että kuinkahan nopeasti tuloksia alkaa näkymään. Käyn 4krt/vko ja teen pari lihasryhmää kerralla suht kovilla painoilla.

Juu, ei varmaan kannata alkaa heti repimään suurilla painoilla. Ei mun mielestä sillä, että käy useammin kuin kahdesti viikossa ole haittaa. Voithan tehdä vaikka niin, että yhtenä päivänä jalat ja toisena päivänä kädet. Tällaista ohjelmaa käyttävät useimmiten vain sellaiset, jotka tosissaan haluavat kasvattaa lihasmassaa. Mutta voi kai sitä tavallinenkin kuntoilija jaotella eri päiville jos haluaa.

Pyydä salilta, että tekevät sulle perusohjelman niin tulee harjoiteltua kaikkein turvallisimmin ja parhaiten. Varsinkin jos et ole ennen salilla käynyt.

Itse aloitin salilla käymisen 2kuukautta sitten.Itse käyn 4kertaa viikossa,jokaiselle päivälle on varattu oma lihas ohjelma.Meidän salin omistaja teki mulle tämän ohjelman ilmaiseksi,kuulemme tulosta syntyy noin puolessa vuodessa ja näkyvämpää on kuulemme kun tekee säännöölisesti jokaista lihas aluetta :)

Jos lihasmassaa haluut kasvattaa niin tee lyhyitä sarjoja 8-10toistoa ja useampi sarja, jos taas pitää päästä läskistä eroon niin kolme sarjaa ja toistoja 12-16. Kertoja voi olla 3-7, kunhan et rääkkää samaa lihasryhmää peräkkäisinä päivinä. Näin saan tuloksia. Ensin huomaat itse tulokset, ehkä jo parissa kuukaudessa, muut huomaavat puolen vuoden päästä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 17:18 yksi vain kirjoitti:
ei kannata käydä salil ku 3 kertaa viikos, muuten lihakset ei ehdi palautumaan ja sit siitä hommasta ei ole hyötyä.

Ei yhdelle lihanryhmälle tulekaan treeniä kuin kerran viikossa, et kyllä ne siinä palautuu =)

Yhteistyössä