paljonkohan maksaa kuntoarvion teko okt 50 luvulla rakennettu. lähinnä kiinnostaa onko homeessa... on nimittäin josuvun omistuksessa talo. mut on talvet peruslämmöllä asumattomana. ja jos lahden suunnalta tiedät firmoja olis tosi avuliasta... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:paljonkohan maksaa kuntoarvion teko okt 50 luvulla rakennettu. lähinnä kiinnostaa onko homeessa... on nimittäin josuvun omistuksessa talo. mut on talvet peruslämmöllä asumattomana. ja jos lahden suunnalta tiedät firmoja olis tosi avuliasta...![]()