V
vieras2
Vieras
ollaan ostamassa omaa taloa.. tama talo alkoi jotenkin vieahttaa, mutta onkohan 50-luvulla rakennettu ja 1980 uudelleen rakennettu rakennus hirmuinen riski. paljonko tarjoaisit tuosta talosta ja paljonkohan remonttiin tulisi varata rahaa? ei olla viela kayty katsomassa, mietitaan vasta. cbe93 on jokakoti.fi tunnus.