Voi kun joku voisi luvata että tällä kertaa kaikki sujuu....
eka synnytys kaikin puolin karmiva kokemus, toinen sujui ongelmitta ponnistusvaiheeseen asti. Molemmat käynnistetty.
Nyt hirveä pelko siitä, että vauvalle sattuu jotain, kun edellisissä oli niin lähellä pitkittyneen ponn.vaiheen takia.
Pelkään sektiota, tai oikeastaan sen jälkeistä, haluan päästä heti ylös synnytyksen jälkeen, ja ajatus isosta haavasta mahassa hirvittää. Haluan heti itse suihkuun ja vessaan, hoitamaan vauvaa jne.
Olen miettinyt josko toivoisi sektiota siinä tapauksessa, että tämäkään ei lähde itsestään käyntiin. Kun joku osaisi sanoa, että kaikki sujuu, jos synnytys käynnistyy itsestään ja jopa ponnistusvaihe menee hyvin. Olen melko rapakunnossa, ja toisaalta ed. kerralla magneettikuvauksessa näkyi, että minulla on "jyrkkä mutka häntäluun tienoilla", silloin lääkäri totesi että kyllä se vauva ulos tulee HYVILLÄ SUPISTUKSILLA. Niitähän tässä ei ole ollut, kun väkisin yritetään. Ovat olleet lyhyitä ja tulleet harvakseltaan.
Menen juttelemaan asiasta pelkopolille mutta onko kellään rohkaisua tai omia kokemuksia? Kuka keksisi ennalta-arvattavan synnytyksen....