S
Surunmurtama
Vieras
Olen todella vihainen ja en tiedä mitä. Mieheni on kertakaikkiaan halveksuva minua kohtaan. Huomauttelee jos syön 2 jäätelöä jne. Katselee aina hoikkia ja kauniita naisia. Hyvä että niitä on,mutta miksi minut koskaan valinnut kun minua ei voi katsoa kuin halveksuen?? Sanoo rakastavansa harvakseltaan ja haluaa kaikki kanssani,mutta kaikki naiset ovat hänen ilonsa..olin 10 kiloa laihempi mieheni ihaili, halusi seksiä ja vaikka mitä,mutta nyt kun en ole enää niissä mitoissa saan kärsiä siitä todenteolla.
Millä oikeudella minua saa satuttaa näin, polkea omanarvontuntoni niin pohjille, että se ei ole koskaan siellä ollut.Itsetunto joka ollut aina terve ja hyvä niin sitä ei ole enää jäljellä. Mieheni käyttäytyy minua kohtaan niin että menetän kaiken itsestäni.
Hän ei myönnä mitään..miksi mitään ei voi myöntää, ei edes totuutta!!!
Mitä tämä oikein on? En hyväksy että mieheni syö silmillään kaikkialla muita naisia, että kun olemme jossakin hän keskittyy enemmän mitä ympärillä on kuin siihen yhdessäolon hetkeen. Ymmärtääkö kukaan tämän asian vakavuutta? En puhu nyt mustasukkaisuudesta enkä mielihäiriöstä vaan suhteesta jossa täytyisi olla asiat mielestäni aivan toisin. Olen aivan poljettu tässä.
Millä oikeudella minua saa satuttaa näin, polkea omanarvontuntoni niin pohjille, että se ei ole koskaan siellä ollut.Itsetunto joka ollut aina terve ja hyvä niin sitä ei ole enää jäljellä. Mieheni käyttäytyy minua kohtaan niin että menetän kaiken itsestäni.
Hän ei myönnä mitään..miksi mitään ei voi myöntää, ei edes totuutta!!!
Mitä tämä oikein on? En hyväksy että mieheni syö silmillään kaikkialla muita naisia, että kun olemme jossakin hän keskittyy enemmän mitä ympärillä on kuin siihen yhdessäolon hetkeen. Ymmärtääkö kukaan tämän asian vakavuutta? En puhu nyt mustasukkaisuudesta enkä mielihäiriöstä vaan suhteesta jossa täytyisi olla asiat mielestäni aivan toisin. Olen aivan poljettu tässä.