Kunnioitus puuttuu-muuta naiset IN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surunmurtama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surunmurtama

Vieras
Olen todella vihainen ja en tiedä mitä. Mieheni on kertakaikkiaan halveksuva minua kohtaan. Huomauttelee jos syön 2 jäätelöä jne. Katselee aina hoikkia ja kauniita naisia. Hyvä että niitä on,mutta miksi minut koskaan valinnut kun minua ei voi katsoa kuin halveksuen?? Sanoo rakastavansa harvakseltaan ja haluaa kaikki kanssani,mutta kaikki naiset ovat hänen ilonsa..olin 10 kiloa laihempi mieheni ihaili, halusi seksiä ja vaikka mitä,mutta nyt kun en ole enää niissä mitoissa saan kärsiä siitä todenteolla.

Millä oikeudella minua saa satuttaa näin, polkea omanarvontuntoni niin pohjille, että se ei ole koskaan siellä ollut.Itsetunto joka ollut aina terve ja hyvä niin sitä ei ole enää jäljellä. Mieheni käyttäytyy minua kohtaan niin että menetän kaiken itsestäni.

Hän ei myönnä mitään..miksi mitään ei voi myöntää, ei edes totuutta!!!

Mitä tämä oikein on? En hyväksy että mieheni syö silmillään kaikkialla muita naisia, että kun olemme jossakin hän keskittyy enemmän mitä ympärillä on kuin siihen yhdessäolon hetkeen. Ymmärtääkö kukaan tämän asian vakavuutta? En puhu nyt mustasukkaisuudesta enkä mielihäiriöstä vaan suhteesta jossa täytyisi olla asiat mielestäni aivan toisin. Olen aivan poljettu tässä.

sinun on nyt mietittävä kolmesta vaihtoehdosta:

a) jatkat nykyiselläsi, nielet miehen vilkuilut ja joko opit hyväksymään tilanteen ja kehittämään itseäsi ja itsetuntoasi niin ettei miehen mielipide tunnu missään - tai katkeroidut

b) laihdutat, jolloin joko tulet onnelliseksi ja miehesi ihailemaksi, tai vittuunnut siitä että mies hyväksyy sinut vain tietyn painoisena

c) jätät miehen, jolloin joko löydät uuden onnen, tai jäät yksinäiseksi, tai miehesi järkiintyy ja huomaa mikä on todella tärkeää

mieti itse, mikä noista vaihtoehdoista toimii parhaiten Sinun kohdallasi

sanoisin vielä, että Sinulla on kaikki oikeus olla juuri sellainen kuin olet, voimia!

Maailma on miehiä pullollaan,sellaisiakin,jotka tykkäävät muodokkaista naisista.Potkaise moinen miehen kuvatus kuvatus pellolle ja nauti naisellisuudestasi-usko pois se kannattaa!

Se olet sinä itse, joka syöt itsetuntosi.

Kirjoitat, ettei mies edes myönnä käytöstään. Voisiko olla niin, että sinä tulkitset miestä oman heikon itsetuntosi mukaan, koska sinulla on jonkinlainen häpeä ja huonommuudentunne lihomisestasi?

Kukaan ei voi kenellekään antaa hyvää itsetuntoa, eikä myöskään kukaan kykene sitä toiselta pois ottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja panacea:
Kukaan ei voi kenellekään antaa hyvää itsetuntoa, eikä myöskään kukaan kykene sitä toiselta pois ottamaan.

Mitä mieltä mahtavat olla jälkimmäisestä väitteestä kaikki ne narsistien uhriksi joutuneet? Aluksi elämä on kuin ruusuilla tanssimista eikä puhettakaan mistään huonosta itsetunnosta, mutta lopputulos on aivan jotain muuta.

siinä leikissä ihmiseltä pikkuhiljaa nakerretaan kaikki...ja sitten ihminen kyselee, itseltään ja muilta, mikä nyt? Vieläpä syyttää itseään, kun ei voi olla "narsistin normien" mukainen...

Tulkitsenko minä mies1:stä aivan erilailla kuin muut?

Minusta hän tuossa nimenomaan tarkoittikin, ettei kahden jätskin syöminen nyt ole niin kummoista, että kukaan sen pohjalta äityisi huomauttelemaan :-)

Tätä nyt ei sitten vissiin saa sanoa ääneen, mutta en minäkään katsoisi kumppania 10kg lihomisen jälkeen. Mieheni lihoi ja seksi loppui, koska hänestä tuli vastenmielinen pallo. Laihdutti takaisin ja taas kelpasi. Ei se kultainen sydän riitä ihan kaikkeen. Sori nyt vaan, mutta ei ihme, jos katsoo muita; kyllä se ulkonäkökin vaikuttaa.

Minusta +10 kg kenellä tahansa aikuisella ihmisellä ei ole paljon. Ylipäätään voisi miettiä, että mitä asioita mies sitten naisessaan arvostaa ja ihailee, jos kaikki on vain pelkistä kiloista kiinni. Kyseessähän on siis vain 10 kg, joka monella normaalipainoisella ihmisellä mahtuu vielä normaalipainon rajoihin (joskin normaalipainon ylärajalla), joka tarkoittaa normaalia ulkonäköä ilman terveysriskejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Päiväperhonen:
Minusta +10 kg kenellä tahansa aikuisella ihmisellä ei ole paljon. Ylipäätään voisi miettiä, että mitä asioita mies sitten naisessaan arvostaa ja ihailee, jos kaikki on vain pelkistä kiloista kiinni. Kyseessähän on siis vain 10 kg, joka monella normaalipainoisella ihmisellä mahtuu vielä normaalipainon rajoihin (joskin normaalipainon ylärajalla), joka tarkoittaa normaalia ulkonäköä ilman terveysriskejä.

Öh. 10kg keskimääräisellä suomalaisella naisella (163cm) on PALJON, vaikka lähtökohta olisi normaalipaino. Vain normipainon alarajoilla ollut pysyy normaalipainon sisällä, jos tuo tulee lisää. Jos suhteen alussa on ollut itsestään huolehtiva, eikä ole sairauden vuoksi lihonut, niin silloin kyllä ihmetyttää ihan henkilön oma oikeutus sille, että pääsee repsahtamaan.

Lihominen on harvoin VAIN lihomista, vaan merkki siitä, ettei enää välitä itsestään tai toisesta. Vaikka halutaankin sanoa, että on "pelkistä kiloista kiinni", niin tuollainen muutos ei ole vain kiloja, se on muutakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 30:
Tätä nyt ei sitten vissiin saa sanoa ääneen, mutta en minäkään katsoisi kumppania 10kg lihomisen jälkeen. Mieheni lihoi ja seksi loppui, koska hänestä tuli vastenmielinen pallo. Laihdutti takaisin ja taas kelpasi. Ei se kultainen sydän riitä ihan kaikkeen. Sori nyt vaan, mutta ei ihme, jos katsoo muita; kyllä se ulkonäkökin vaikuttaa.

Mulla sama juttu mut mä luulen et mun mies on kyllä lihonnu enemmän ku 10kg koko seurustelun aikana, nyt on lihonnu 1kk aikana ainaki 10kg ja aina vain syö ja syö.
Nyt sit lauantaina yritin keskustella järkevästi aikuisen miehen kans tästä asiasta mut herra suuttu.
sanoi että en enää sit ikinä syö mitään ym ym.
Yritin sille sanoo et ruoka on kyll ihan terveellistä kuhan sitä syö kohtuudella ja kaikki hyvät se sais jättää pois, ite syön tosi harvoin mitään hyvää mut miehellä on oma piilo näille karkeille ja muille lihottaville makupaloille :/ Vituttaa ku mies painaa nykyään 120kg ja itse painan 64kg,
nyt sit herralla on alannu tuleen erektio ongelmia myös ja sen takia oon patistanu, valittanu, nalkuttanu miehen syömisestä ku lääräri oli sitä mieltä et painosta ja tupakasta (jonka oon käskeny kans lopettaa tai edes vähentää) ja vähästä liikunnasta kaikki johtuu. Pyysin kyllä mieheltä anteeksi että olen niin itsekäs et ajattelen myös omaa napaani siinä ku mieheltä lähteny kyky sekstailla. Olen kyllä tosiaan niin itsekäs että nalkutan ku mies mössää itteensä kaikenlaiset hyvä ja vaan lihoo.. hyi hitto sanon mä!!!

kyllä lemppaisin ihmisen, jos huomaisin, että häntä vaivaa toisen +10kg noin jumalattomasti. Henk.koht. en voisi olla missään tekemisissä tuollaisen vaakavahdin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ei lihava:
kyllä lemppaisin ihmisen, jos huomaisin, että häntä vaivaa toisen +10kg noin jumalattomasti. Henk.koht. en voisi olla missään tekemisissä tuollaisen vaakavahdin kanssa.

Muutenkin, jos on selvää halveksuntaa, ei se kilojen vähentäminen tai muu ulkonäön rassaaminen auta mitään. Kyse on ennenkaikkea vallankäytöstä ja yleisestä arvostuksen puutteesta. Ja hyvä tietää etukäteen, jos toiselle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa, ainakin ennen kuin hankkiutuu vaikkapa raskaaksi. siinäkin saattaa tulla jopa muutama lisäkilo!

Tuskinpa miestäni jättäisin ja päinvastoin jos elopainoa tulisi kymmenisen kiloa lisää, mutta kyllä se häiritsisi ja lujaa. Ei suhteemme perustu ulkonäköön, mutta toki mieheni ulkonäkö miellyttää minua. Itsellä on pientä rapistumista havaittavissa; kymmenen vuotta ja kaksi raskautta, mutta paino ei ole noussut. Aion kyllä kroppani laittaa kuntoon, kun tämä vauva tästä vähän kasvaa ja teen sen sekä oman itseni että mieheni vuoksi. Tässä vajaan 160 sentin varressa kymmenen kiloa olisi 20 prosentin lisäys painoon, huhhuh.

Vituttaa ku mies painaa nykyään 120kg ja itse painan 64kg,
nyt sit herralla on alannu tuleen erektio ongelmia myös ja sen takia oon patistanu, valittanu, nalkuttanu miehen syömisestä ku lääräri oli sitä mieltä et painosta ja tupakasta (jonka oon käskeny kans lopettaa tai edes vähentää) ja vähästä liikunnasta kaikki johtuu.
Minun mieheni painaa myös tuollaisen 120kg, minä painan 48kg. Tavatessa painoa hänellä oli noin 80-90kg, kun taas oma painoni on pysynyt suht samoissa lukemissa. En ole ikinä hänelle kuitenkaan noista kertyneistä lisäkiloista huomautellut koska tiedän miten arka asia se on monelle ihmiselle. Varsinkin kun hänellä kilot kertyivät tupakoinnin lopettamisen jälkeen, ja tupakoinnin hän lopetti minun vuokseni. Lisäksi leffankatseluillat herkkuja syöden on ollut yhteistä ajanvietettä joten en voi (enkä halua) häntä syyttää ylenmääräisestä herkuttelusta, ei hän yksinään niitä herkkuja syö.

Omalla kohdallani paino on pysynyt suht kurissa koska liikun ja syön vähemmän noita herkkuja silloin kun niitä yhdessä syömme. Mieheni ei urheile. Olen ajatellut että otan asian puheeksi vasta sitten jos hänelle painoa kertyy niin paljon että se olisi haitallista terveydelle, enkä todellakaan rakasta häntä vähempää hänen kertyneiden kilojensa vuoksi. Nyt hän kuitenkin loppukesästä otti asian itse puheeksi kun häntä itseään alkoi häiritsemään, luultavasti siksi kun kesällä käytiin rannalla paljon ja siellähän sen parhaiten huomaa miltä näyttää muihin verrattuna. Pyysi minua sitten auttamaan valitsemaan syömisiään paremmin jotta paino putoaa, oli miesparka huolissaan siitäkin että minä rakastan häntä vähemmän tai en halua harrastaa seksiä hänen kanssaan ylimääräisistä kiloista johtuen. Kerroin toki että en niin ajattele mutta lupasin auttaa painonpudotuksessa jos hän itsensä vuoksi sen haluaa tehdä. Nyt sitten on mies laihiksella...

Minä olen ollut ikäni hoikka enkä ole paskemman näköinenkään. Exälleni en ollut koskaan se ainoa vaan jokainen nainen oli kiinnostavampi kuin minä. Silloin ajattelin, että koskaan en päästä itseäni rupsahtamaan ja sillä sain pidettyä oman itsetuntoni korkealla. Löysin uuden kaverinkin sittne myöhemmin.

Mieheni käytös muuttui yhtä äkkiä huomioivaksi ym..ainakin hetkeksi..katotaan kauanko kestää. Syy en tiedä mikä, mahdollisesti eräs asia jossa pärjäsin erittäin hyvin. Pärjääminen vaati suoraan sanottuna älyä ja kovaa työtä. Mieheni käytös muuttui tämän jälkeen.

On se kumma jos arvostus tulee toisen menestyksen kautta tai muusta vastaavasta.

Olen sitä mieltä, jos on jonkun aikanaan ottanut, tottakai ulkonäkö vaikuttaa silloin...jos toisen ulkoinen olemus muuttuu täysin, on se tavallaan petosta, koska eihän se ole enää ilo katsella kenenkään lihavaa olemusta.

Miksi syöt jäätelöitä rohmuamalla kaksi peräkkäin?? Jos on tuollainen vimma lihottaa itsensä, et voi odottaa että miehesi arvostaa enää sinua. Jos olet nuori, tiedä että vanhempana tulee kiloja aivan itsestään - jos on valmiiksi lihava, on vanhana todella lihava.

Kyllähän se 10 kg vaikutta ulkonäköön paljonkin. itseäni kans ällöttää kun mies on lihonu about 15 kg ja mässää vaan vaikka tosiasiat on tiedossa miten pitäis syödä, liikkua yms. kukaan muu perheestä ei oo lihava siis minä ja kolme lasta ollaan hoikkia, vain mies paisuu kun on laiska ja ruoka maistuu turhan hyvin. Jep. suoraan sanottuna ei seksi kiinnosta lihapullan kans.

Yhteistyössä